Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/25/2023 in all areas

  1. Witam Tym razem kostka z wymiany. Odpalę ją na swoją 50-tkę. Jeden strzał za jeden rok
    2 points
  2. gaoo seria mozart / vivaldi / pavarotti polecam
    1 point
  3. Przed lekturą polecam zapoznać się z moim poprzednim postem. Druga wizyta w sklepie INS Fireworks przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie Moje zamówienie miało numer 7650, opiewało na kwotę 830,78zł i zostało złożone 23.01.2023. Na drugi dzień dostałem wiadomość SMS w sprawie braku jednej z zamówionych pozycji. Tego samego dnia ustaliłem co i jak. Dwa tygodnie nie było żadnego odzewu. Wysłałem więc mejla z zapytaniem o status zamówienia. Dostałem odpowiedź, że brak realizacji wynika z niewyjaśnienia kwestii braku i w odpowiedzi wysłałem zrzuty ekranu z wiadomościami SMS, gdzie rozmawiałem z kimś z obsługi w tej sprawie. Następna wiadomość była potwierdzeniem przekazania do wysyłki. Od tamtej pory udało mi się skontaktować jeden raz. Usilnie dzwoniłem, niestety nikt nie odbierał. Po którymś z kolei nieudanym połączeniu dostałem SMS'a, żeby wyjaśnić powód kontaktu w wiadomości. Zapytałem, dlaczego po upłynięciu miesiąca dalej nie otrzymałem zamówienia, na co dostałem standardową odpowiedź z przeprosinami za opóźnienia i rzekomej interwencji w tej sprawie. Znowu kontakt się urwał. Było to 24.02.2023. Następnym krokiem była opisana w poprzednim poście wizyta w sklepie stacjonarnym dnia 03.03.2023. Wtedy też sporządziłem z pracującą tam Panią oświadczenie, w którym Grupa Flesz Spółka z o.o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta w terminie do 14 dni. Dnia 17.03.2023 upłynął termin i dalej nie otrzymałem pieniędzy. Poniedziałek 20.03.2023 i jestem na miejscu drugi raz. Tym razem dobrze trafiłem, ponieważ po chwili w sklepie pojawiła się Pani Bożena Nowak, z którą to poprzednio rozmawiałem. Przedstawiłem jej sporządzone kilkanaście dni wcześniej oświadczenie i po chwili spędzonej za drzwiami wróciła z należną mi sumą w dłoni i wypomniała, iż musiała te pieniądze wyciągnąć z własnej kieszeni. Wziąłem należne mi pieniądze i Pani Bożena zaproponowała mi jakąś wyrzutnię w ramach rekompensaty. Otrzymałem PXB2120 od Piromaxa i opakowanie piratek TC15. Pytając, dlaczego przelew nie został wykonany, Pani Bożena stwierdziła, że "miała mnie na uwadze". Poruszyłem również kwestię niewywiązywania się z innych zamówień i odpowiedź brzmiała następująco: "jest bardzo dużo złych opinii i średnia jest niska, ponieważ klientom nie chce się wystawiać pozytywnych opinii po udanych zakupach". Kolejna kwestia to brak kontaktu telefonicznego. Pokazałem Pani Bożenie rejestr połączeń z dnia 20.03.2023, gdzie do godziny 13:00 wykonałem 4 połączenia na numer 796-883-022 i żadne nie zostało odebrane. Tego samego dnia dzwoniłem dwa razy pod nr. 733-306-374 (sklep stacjonarny) z takim samym skutkiem. Odpowiedź: "no ja też mam czasami problem się tu dodzwonić, cały czas są problemy z zasięgiem". Finalna sprawa to wystawienie na sprzedaż strony internetowej i sklepu stacjonarnego przez Pana Łukasza Nowaka. Zapytałem o to w kwestii innych niezrealizowanych zamówień i interwencji poszkodowanych w odpowiednich organach. Zostało to skwitowane następująco: "to nie ma nic do rzeczy, a z policją się dogadujemy". Ogólnie Pani Bożena Nowak sprawiała wrażenie nieprzejętej sprawą. Na tym kończę swoją jakże wspaniałą przygodę ze sklepem INS Fireworks.
    1 point
  4. Moje też podrzucam bo ktoś tu twierdzi że wydaje opinie na podstawie paczek opłaconych z góry
    1 point
  5. Ewidentnie coś dziwnego ja mam ok z nimi odczucia ale żeby nie być gołosłownym Anulacja na moją prośbę Wpłacone ponad 1.5k zł z góry i towar dotarł kontakt też całkiem ok ale do mnie pisali z maila innego niż podany na stronie Ciekawa sytuacja u Ciebie z zaciekawieniem czekam na rozwój.
    1 point
  6. U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia
    1 point
  7. Nie wiem co się zadziało ale było trochę zmian i funke zmieniało żeby kod był aktywny normalnie jako kod. Może to był ten przeskok gdy zmieniali temu nie dostaliście. Z tego co wiem każde zamówienie od tego czasu dostało owy upominek. Proszę o wpisywanie dokładnie Piroziom-gratis w miejsce kod rabatowy
    1 point
  8. Niestety kod raczej nie działa gdyż paczka przyszła a nie dostałem żadnego gratisu
    1 point
  9. Polecam sklep wszystko zgodnie z zamówieniem ! paczka bardzo dobrze spakowana mało tego w paczce znalazł się mały gratis za który bardzo dziękuje.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...