Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. KrychFire

    [S] Zestaw Wyrzutni

    Witajcie, tak jak w temacie sprzedam zestaw (4 wyrzutni). Cena jaka mnie interesuje to 370 zł.
  4. Ostatni tydzień
  5. k4n4li4

    bombashop.com

    Napewno nie z f4 bo policja będzie ich pilnować
  6. FANATYK

    bombashop.com

    Powrót w marcu. Ciekawe z jakim towarem
  7. Najpierw chociaż strzel jakiś ładny amatorski pokaz a pózniej możesz stawać z nami w szeregi, Bo zrobić srake każdy umie Poćwicz a pózniej wróć i challenge może zaakceptujemy.
  8. Nie wiem w jakim celu zostałem wywołany do tablicy xD Jasno określiłem ile mam do wydania i z nikim się ścigał nie będę Forumowe przepychanki może i są dobre dla ruchu w temacie, ale zakładający traci reputacje momentalnie Pozdro.
  9. Ja również wypadam z gry- już na tą chwilę wiem, że zmiażdżysz mój stuff
  10. Ha no nieźle. Jeśli chcesz się " ścigać" ze mną to juz właśnie wygrales( jeśli to wszystko na sylwka) bo ja do grudnia nie uzbieram tyle magazynku.
  11. Kolego Adapciak... Sztuką nie jest posiadanie całego pokoju fajerwerków - sztuką jest idealne dobranie względem budżetu. Niejeden użytkownik tego forum miał w zeszłym roku mniejszy budżet a jego zakupy budziły podziw. I więcej pokory proszę
  12. Witaj @Mroczny, badałem tylko wasze reakcje. Nie czuj się urażony.
  13. Generalnie nie wiem o co Ci chodzi ale "kasujący się do Pirobajerów za grosze i marnujący pieniądze matek na hukowe wyrzutnie, bez planu przestrzennego, strzelający na oślep czym popadnie" Stwierdzam po tym co napisałeś, że nie ma sensu więcej wpadać do tego tematu pozdrawiam
  14. Okej, czyli @FANATYK i @k4n4li4 odpadają Jak tak dale pójdzie to rozstrzygnięcie będzie w marcu... PS. Szukajcie spisku dalej Panowie
  15. To raczej nie pirorookie, mi się wydaje, że z drugiego forum bo kojarzę taki nick. Tak czy siak nie ma co go brać na poważnie.
  16. Ciekawi raczej to, że jego konto odwiedzają same interesujące przypadki Jeden koleś który na forum proponował sprzedaż szelek. Drugi koleś który z tym forum prowadzi wojnę. Dlatego mi to pasuje na prowokacje pirorookie. Ale co mi tam do tego. @Adapciak jeśli chcesz prowadzić jakiś konkurs czy zawody to może nie na zdjęcia tego co masz, a raczej na zdjęcia tego co wystrzeliles Wrzuć 1 stycznia fotkę wypalonych kostek albo film z ich odpalania. Bo jak słusznie @mpiwowskizauważył fotki to można wrzucać wszystkiego a później w ciągu roku albo to sprzedać albo rozdać po znajomych, którzy za nie zapłacili.
  17. Nie mam zamiaru się z nikim mierzyć ale jak ty traktujesz fajerwerki jako przedłużkę kutasa to ok
  18. Jak to wszystko na handel jak u @PIROROOKIE Pomijam juz to, że w nazwie pliku masz MMS, to nie wiem kto Ci to zdjęcie wysłał
  19. Witajcie Forumowicze. Zbliżający się sylwester będzie moim pierwszym (poważnym) razem z Pirotechniką w ilościach śladowych. Chcę zatem, by ten pierwszy raz był (w przeciwieństwie do wszystkich innych) idealny. Proponuję więc małe starcie. WY wszyscy zatwardziali piromaniacy, kasujący się do Pirobajerów za grosze i marnujący pieniądze matek na hukowe wyrzutnie, bez planu przestrzennego, strzelający na oślep czym popadnie - Miejcie odwagę udowodnić mi, że się mylę i zmierzcie się ze mną w konkursie na STUFF 2019/2020. @FANATYK @Mroczny @Kulina98 @KaMMiL @k4n4li4 @endriu123457 @krzycho1708 @fibonacci @DawidPirotechnik @Thexilo @PiroSeba @Rumcajs i reszta. Pozdrawiam Was Chłopaki Zaczynam. Od konkretów. Wyrzutnie - stan z 10.02 br.
  20. DawidPirotechnik

    [FANATYK] Zaczynamy zbierać towar na 2019/2020

    ja mieszkam w kosmosie .... chcesz adres ?
  21. @A & P Pyrotechnics o ty śmieszku jeden! Nie jaraja mnie karabinki Wolałbym to jakoś w kosmos wysłać Wyrzutnia petard?!
  22. A & P Pyrotechnics

    [FANATYK] Zaczynamy zbierać towar na 2019/2020

    Proponuje złączyć lonty, zrobić jedna wielka petardę i wysadzić to pod lodem !!!1111///
  23. Tyle mi zostało piro-śmieci po zimowych testach petard Jakiś pomysł na projekt?
  24. Mroczny kupuje bo wie, że ja jadę na 2 tygodnie na narty więc robię pauze z zakupami Cwaniaczek jeden!
  25. alepetarda.pl

    [Promocje] Sklepy internetowe - temat wspólny

    Witam Dzięki wielkie za opinię. Promocja cały czas trwa aż do wyczerpania zapasów.
  26. Mroczny znowu się rozszalał, dajcie mu kaftan.
  1. Załaduj więcej aktywności
×