Skocz do zawartości

Pub pod Płonącym ZIPem, czyli luźne pogawędki posylwestrowe


ZIP

Rekomendowane odpowiedzi

Po co jest ten temat? Nie wiem. Pewnie napisałem go dlatego, że właśnie przespałem cały dzień po powrocie ze szkoły, a miałem montować swój film(wiem, że nie możecie się już doczekać, ale to wymaga czasu). Musze się czymś zająć przed snem. Nie lubię zasypiać wiedząc, że nic nie zrobiłem.

Albo po to, żeby sobie po prostu na luzie pogadać. Tak, coś takiego powinno być na każdym forum. Sylwester się skończył. Za rok następny. W 2012 koniec świata. Możecie sie tutaj wyżalić.

Jakiś czas temu zauważyłem, że wolicie nazywać siebie "pirotechnikami", "maniakami/miłośnikami fajerwerków", niż... piromanami.
A ja? Ja nie jestem pirotechnikiem. Nie łączę lontów, nie robię pokazów, nie synchronizuję fajerwerków z muzyką. Muzyka do fajerwerków wygląda dobrze tylko wtedy gdy jest ładnie wmontowana w film. Wolę posłuchać ogłuszającego huku spowodowanego pęknięciem korpusu pocisku kalibru 30mm. Bo tak naprawdę o to w tym wszystkim chodzi.

Z dumą nazywam siebie Piromanem. Piroman to człowiek z żądzą do podpalania wszystkiego lub do zabaw z ogniem. Ja przecież właśnie taki jestem.
Jestem Piromanem Sezonowym. Oczywiście lubię fajerwerki o każdej porze roku, ale najbardziej ich żądam oczywiście... po 31 grudnia.
Wy też to czujecie? Ten absolutny brak klimatu 1 stycznia. To uczucie, że absolutnie nie chce wam się żyć. To uczucie, że zrobicie wszystko dla odrobiny ognia.
Lekarz pewnie zaleciłby mi wizytę u psychiatry. Ale po co mam zbierać znaczki, skoro mogę spędzać czas ciekawiej?
Boicie się ognia? Ja tak. Takiej jego mrocznej wersji zwanej "naturalnym". Strasznie się boję gdy ogień wymyka się spod kontroli. Gdy widzę, że ognisko zaraz spali las. Ale jednocześnie jakoś dziwnie mnie do niego ciągnie. Czuję jakbym mógł się w nim zanurzyć i nic nie poczuć.