Skocz do zawartości

[sheff] Stufff 2014


sheff

Rekomendowane odpowiedzi

http://images68.fotosik.pl/348/e562782704ab25d3.jpg

http://images70.fotosik.pl/348/563973563bb6af49gen.jpg

 

Chciałbym stworzyć pierwszy swój w życiu pokaz jakiś już plan tego wszystkiego mam ale może ktoś bardziej doświadczony mi poradzi. Wszystkie wyrzutnie które są w dwóch egzeplarzach mam zamiar wystrzelać z dwóch stojaków ustawionych pod kątem 15 stopni od poziomu, rzymiaki polączyć lontem szybkim 10 cm/s w dwa waczlarze po 24 szt, wulkany bedą odpalane ze stojaczków jeden na wprost do góry a dwa po bokach pod kątem. Proszę o wasze sugestie co i jak rozmieścić i proszę o wszelkie porady gdyż jestem nowicjuszem, raczej bede wszystko odpalał za pomocą systemy ale samoróbki ale narazie trwają próby czy wszsytko dobrze działa jeśli to nie wypali bede łączył lontem :)/>/>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie , sporo wyrzutni 16/25Sh , sam będę miał kilka takich jak ty , ale czy to wszystko na ten rok ? , jeżeli nie fajnie jakbyś do swojej kolekcji dorzucił wyrzutnię 19Sh ( 30mm ) wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny stuffik, masz dużo wyrzutni, z pewnością pokaz będzie ciekawy. :) Będziesz jeszcze coś do zabawy zamawiał, lub kupował w marketach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro postaram się zamieścić zdjecia moich stojaków do strzelania, a sytem wstepnie sprawdzony na zapalnikach wszystko dobrze działa jestem pełen optymizmu że sie uda pokaz, dziekuje za wszelkie pozytywne opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły asortyment ;).

Najlepiej odpalaj za pomocą systemu,wtedy uzyskasz jednoczesne odpalenia. Uważaj na wulkany,które będa pod kątem oby lecące z nich iskry nie odpaliły nipożądanie innych fajerwerków. Oddal je od wyrzutni i sytemu.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach