Skocz do zawartości

PiroArt.eu

Profesjonalista
  • Zawartość

    251
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

PiroArt.eu wygrał w ostatnim dniu 3 Styczeń

PiroArt.eu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Dobra

O PiroArt.eu

  • Ranga
    Doświadczony

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sklep Online

Kontakt

Poprzednie pola

  • YouTube
    PiroArt Widowiska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    Tak jak wspomniałem - osoba ze sklepu ma prawo wypowiadać się tylko o dwóch sprawach: potwierdzenie i w tym przypadku braki w zamówieniu. I tylko w przypadku gdy to my dzwonimy do klienta. Wszystkie pytania i kontakt zawsze powinien być ze mną, po to jest podany numer telefonu na stronie, wizytówkach, mailach do mnie. Nie potrafimy tego skonfrontować, relacje z rozmowy są inne, wychodzimy z założenia, że to klient ma rację i kropka. Rozmów nie nagrywamy. Widocznie go ta sprawa przerosła, wcześniejszych skarg brak, będziemy monitorować zachowania. Dużo tutaj zarzutów, które mijają się z faktami. Szkoda po prostu, że nie chciałeś tego wyjaśnić telefonicznie jak ze mną rozmawiałeś i o wszystkim dowiaduję się z internetu. Chętnie bym wysłuchał tego i konfrontował od razu bo to są bardzo ważne uwagi dla mnie, z których zapewniam wyciągamy wnioski. Rozumiemy, że tu łatwiej i masz do tego pełne prawo. Obyś na swojej drodze spotykał już tylko dobrze zorganizowane sklepy - bez złośliwości to piszemy. Mam nadzieję, że rakiety z drugiego zamówienia sprawią Ci dużo radości, pozdrawiam
  2. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    Tego mu nie udowodnisz (uszkodzenia). To mógł zrobić każdy w łańcuszku dostawy. Jedyne co możesz zgłaszać jutro to właśnie takie akcje typu nie Twój podpis, paczka zostawiona u sąsiada bez Twojej zgody, zgubiona paka. Ale to i tak już raczej zwrócenie uwagi na przyszłość, wstecz nie zdziałasz nic poza tym, że Cię zapamiętają
  3. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    teraz Twoja reklamacja w Inpoście nic nie da, stracisz tylko czas. Musiałbyś mieć protokół uszkodzenia od kuriera i mu to od razu zgłosić. Cytując: postaram się je skleić klejem super glue. Mam nadzieję, że kijki wytrzymają. Trzy są ułamane przy samym silniku tak jakby ktoś dołem paczki rzucił. To jest Twoja wiadomość, którą potraktowaliśmy jak załatwienie sprawy, bo uznaliśmy, że jesteś wyrozumiały po prostu i widzisz, że to nie będzie aż taki duży problem do jakiego to urosło. Przede wszystkim tu nie chodzi o kłócenie się, tylko o jakąś kolejność. Można było to załatwić m.in. tak: witam! przyszła paczka z Alcorami, wyglądają tragicznie, nie wnikam dlaczego. Postaram się je naprawić, a jak nie to będę chciał je zwrócić albo uzyskać chociaż częściowy zwrot. Może być w towarze, może być gotówka. Możemy się tak umówić bez zbędnych przesyłek? My na taką wiadomość nawet nie polemizujemy, nie olewamy problemu. Klient jasno przedstawia sytuację, proponuje rozwiązanie i sprawę załatwiamy. Nam ich odesłanie nic dosłownie nie da. Wolimy, abyś pocieszył się chociaż tymi, które ocalały. W transporcie powrotnym mogą ucierpieć jeszcze bardziej. Dorzucanie sobie niepotrzebnego zadania. Nasza praca nie ogranicza się do grudnia, mamy hurtownię, pokazy i tej pracy po prostu jest dużo. Wyprzedaż robiliśmy pierwszy raz - przeszła nasze oczekiwania. Awaria w synchronizacji dorzuciła do ognia. Byliśmy na targach, sami też się wystawialiśmy, jest dużo zamówień - działamy. Jak widzisz jest 4:30 a masz z nami kontakt i to nie dlatego, że nie możemy spać kończąc to (bo jak dobrze zauważyłeś nie do tego służy forum) napisz nam emaila lub prywatną wiadomość z rozwiązaniem, które będzie Cię satysfakcjonowało w związku z Alcorami. Kurierów przerobiliśmy już wielu, nie ma firmy idealnej i nie będzie
  4. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    Doskonale Fanatyk wiesz, że problemów Ci nigdy nie robiliśmy, z żadnym zamówieniem. Twoje problemy: 1. Alcory - zamówienie zrealizowane i dostarczone. Spakowane przez nas rakiety były całe bo jesteśmy na ich punkcie wyczuleni. Dostarczone do Ciebie kijki ułamane. Na 100% sprawa kurierska. O temacie wiemy, ale na błagamy: nie załatwiamy spraw SMSowo naprawdę. Spędzam za kółkiem średnio 10-12h w tym miesiącu i zarządzać reklamacją smsem jest po prostu ciężko. Piszesz do nas tutaj, na maila, na Facebooku o tej sprawie i działamy. Do dziś nie wiem ile tych rakiet jest uszkodzonych (chyba 3 małe), jakie to są dokładnie rakiety. Zaproponowałeś sklejenie ich i my na tym zaprzestaliśmy, nie olaliśmy. Jedno ciemne zdjęcie nie wszystko nam wyjaśnia. Nie wymagamy nawet od Ciebie specjalnego formularza. 2. Druga paczka stanęła z powodów takich jak post wyżej: awaria nas poskładała i się z niej wygrzebujemy, powinno być już ok i powinniśmy nadać wszystkie zaległe paczki do końca tygodnia, a może i nawet w środę jak dobrze pójdzie
  5. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    Dalej nie rozumiesz widzimy dlaczego tak się stało i nie pojmujesz czegoś takiego jak błąd krytyczny podczas aktualizacji stanów po inwenturze. Wytłumaczymy Ci jeszcze raz: 17 stycznia uruchomiliśmy sprzedaż połączoną z wyprzedażą. W ofercie mamy 1500 produktów i ich aktualizacja na sklepie trwa średnio 2,5h. Podczas synchronizacji ponad 1000 produktów przerywa się połączenie z internetem, a w zasadzie połączenie z internetem jest, ale wymiany danych brak. Tych 1000 produktów już klienci ujrzeli na sklepie w odświeżonej ilości, 500 ma stare wartości. Synchronizację musimy uruchomić od nowa ale uwaga: podczas pierwszej synchronizacji do sklepu napływa ponad 30 zamówień na podstawie starych stanów. Po nowej synchronizacji stany magazynowe nadpisują się niestety, tj: 1 synchronizacja było Alcorów 6 - sprzedano 6 = 0. Niestety druga synchronizacja nadpisuje pierwszą i znów pojawia się na sklepie Alcorów 6. Jak już widzisz zostały one sprzedane a my nie mamy czasu nawet na to zareagować. Widzisz w tym nasze krętactwo? Oszustwo? Zarzucasz nam sprzedaż towarów, których nie mamy, ale jako jeden z niewielu sklepów posiadamy w 100% towar, który prezentujemy na stronie. Nie działamy na zasadzie dropshippingu jak niektóre witryny, nie zamawiamy towaru pod konkretne zamówienie. My ten towar po prostu mamy. Uwierz nam, że nie jesteśmy zadowoleni z tego jak to się potoczyło, nie mieliśmy na to wpływu - albo inaczej mogliśmy anulować wszystkie zamowienia. Trochę kiepsko prawda? Kolejna sprawa to taka, że dzwonisz wyjaśniać sytuację do sklepu partnerskiego, który ze sklepem internetowym ma niewiele wspólnego. Z powodu urlopów Patryk (to ten Pan nr 1, z którym rozmawiałeś) podjął sie weryfikacji zamówień, a potem poinformowania klientów o brakach w zamówieniu. Tylko tyle do niego należało. Nie jest osobą upoważnioną do udzielania informacji i tłumaczenia jak działa nasz sklep internetowy. Jak widzisz na naszej stronie nr sklepu w Poznaniu nie widnieje na stronie tylko numer bezpośrednio do mnie - właściciela. Tak to ze mną dziś rozmawiałeś, Konrad Bazgier dokładnie. Na infolinii p24 otrzymałeś informację dokładnie taką jak przedstawiłeś informację telefonicznie, a sprawa jest nieco inna o czym nie wiesz. P24 działają jak skarbonka, która została opróżniona w środę. Nie dlatego, że zawinęliśmy pieniądze i z nimi uciekliśmy na Seszele, tylko mamy ustawione wypłaty co 10 dni. Zwrot do Ciebie został zadysponowany dokładnie w poniedziałek, ale nie został uruchomiony bo w skarbonce jest 0zł. Ktoś zrobi zakupy, zapłaci przez p24 i przelew wychodzi automatycznie. Klienci zazwyczaj wybierają opcję przelewu tradycyjnego, a już od czwartku także pobrania. Po Twoim telefonie "załadowaliśmy skarbonkę" żeby przelew wyszedł i zamiast pisać smsy, wciskać gwiazdki na opiniach google można było po prostu od razu zadzwonić i się upewnić. Jeszcze nikogo tu nie oszukaliśmy i nie zamierzamy oszukiwać. Zawsze wychodzimy z założenia, że fajnie jest, jak się w drugim kimś widzi człowieka i potrafi postawić w takiej sytuacji. Jak nam brakuje towaru, bo np. zrobiliśmy błąd czy sprzedał się w sklepie stacjonarnym to po prostu dzwonimy i się tego nie wstydzimy. Sytuacja z błędem spadła na nas jak grom z jasnego nieba i do dziś się z niej odkręcamy. Liczymy się z negatywnymi opiniami za brak Alcorów i Crazy Robotsów - na szczęście 99% klientów zareagowało wyrozumiałością. Obiecaliśmy sobie, że zrekompensujemy to każdemu klientowi bo tak zawsze robiliśmy gratisami, kodami itp. ale patrząc na takie podejście odpuszczamy. Ostatnia sprawa to Twoje zamówienie z marszu powinno być odrzucone. Patrz regulamin: Minimalna wartość Zamówienia w Sklepie internetowym wynosi 60 PLN, na kwotę tę nie składają się koszty dostawy i ewentualne opłaty dodatkowe. W tej sprawie nie zamierzamy już zabierać głosu. Po prostu czujemy, że zawiedliśmy mimo szczerych chęci, ale nie na pewno na tyle, by nas ukamieniować. Czasami liczymy po prostu na wyrozumiałość tak jak my ją mamy w stosunku do Was i podchodzimy na partnerskich warunkach
  6. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    Ostatni magazyn zaktualizowany i produkty dodane! Pozostały 3 ostatnie dni wyprzedaży
  7. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    teraz powinno Ci działać poprawnie, nie zapisała się jedna opcja
  8. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    Ruszyła wyprzedaż! Więcej informacji na naszym facebooku Jest kilka perełek, korzystajcie
  9. PiroArt.eu

    TXB325 Absynt

    ale to było 3 lata temu w 24 odcinku
  10. PiroArt.eu

    TXB325 Absynt

    to jest bardziej alternatywa dla Terminatora / Nightmare z Jorge. JW80 to jest inna bajka, może kiedyś w końcu ją kupisz
  11. PiroArt.eu

    TXB325 Absynt

    wow, a co ona ma z jw80 wspólnego?
  12. jeszcze jesteś do odratowania!
  13. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    bez szans
  14. PiroArt.eu

    PiroArt.eu

    a ostatnie zdanie będzie dla Was drogowskazem na 5 dni przed zakończeniem sprzedaży
  15. PiroArt.eu

    [k4n4li4] jak zawsze skromnie 2018/2019

    jr25 przez dwa lata były praktycznie niedostępne w jorge i dlatego
×