Skocz do zawartości

fajerwerkiLider.pl - RG Lider


kameleon180

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

UWAGA UWAGA!

Dostajemy od Was sporo maili w sprawie wspólnego kupowania.
Wszystkie informacje wrzucimy na forum w poniedziałek, do tego czasu jednak możemy podać taką informację:


Wspólne kupowanie planowane jest w terminie 10 - 14 listopada (płatności zaksięgowane najpóźniej do poniedziałku 8 rano).
Minimalna kwota zakupów wynosi 100zł
Od 450 zł darmowa wysyłka (paczka do 30 kg)

Każda osobą chcąca wziąć udział w akcji powinna zarejestrować się do sklepu a w polu uwagi dla administratora podać link do tematu z forum oraz swój forumowy login. Rabata zostanie przez nas przyznany automatycznie, najpóźniej do końca dnia w którym zostanie dokonana rejestracja.



Dzisiaj i jutro będą się pojawiać na stronie sklepu nowe produkty z Komety oraz Triplex'a, jak tylko skończymy je dodawać wrzucimy informacje dotyczące wspólnych zakupów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało nam dzisiaj zgłoszone, że nie wiedzieć czemu rzeczywiście nie wyświetla się pole uwagi ani przy rejestracji ani przy logowaniu. Niestety nie możemy zlokalizować błędu na chwilę obecną chociaż nad tym siedzimy ....
Tym samym prosimy po rejestracji o maila na adres : sklep@fajerwerkilider.pl z loginem z forum. Dodamy go do sklepu z poziomu administratora.

Rabat jaki przewidujemy to 10%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep fajny bo ma bardzo duży asortyment ale minus jest taki, że mają zawyżone ceny. Rabacik powinien być 20 % tym bardziej będzie więcej klijentów. (JAK DLA MNIE TO KLIENTÓW ALE MOGĘ SIĘ MYLIĆ...)

Edytowane przez firawerkoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo chętnie rozdalibyśmy wam towar za darmo nawet ;)

A tak na poważnie, to niestety, ale nie mamy zawyżonych cen. Połowa sklepów w internecie ma ceny wyższe. Jeżeli jest w sieci sklep/sklepy które te ceny na siłę zaniżają i sprzedają nawet poniżej hurtowych cen importera to chwała im za to, ale my nie mamy w planach psuć rynku ani rozdawać towaru za darmo. Jako jedny z nielicznych w tym kraju działamy już prawie 30 lat, jesteśmy jedną z największych hurtowni w Polsce. Na tyle na ile wiemy nikt nie ma takiego asortymentu jak my (ponad 3000 artykułów). Nie staramy się również na siłę wypchnąć ani towarów po pół darmo, które są słabe lub niczego nie warte. Od samego początku wybieramy najlepszy towar u wszystkich importerów, mamy pełen przekrój od profesjonalki do amatorki i wszystko mamy na półkach magazynowych do wzięcia od ręki - niczego nie musimy domawiać jak klient zamówi. Z chęcią damy rabat 15% przy większych zamówieniach, jeżeli ktoś takie planuje, niech się zarejestruje, doda do koszyka interesujące go towary wraz z ilościami i wyśle do nas maila lub zadzwoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Damianie, zapraszamy do kontaktu mailowego. Z tego jednak co widzimy, sam Pan zajmuje się sprzedażą więc na pewno ma Pan bardzo dobre rabaty u importerów a co za tym idzie kwoty jakimi Pan operuje nie tyczą się sprzedaży detalicznej :)
Jak zwykle w mailu proszę podać jakimi produktami i w jakich ilościach jest Pan zainteresowany. Proszę również podać jakie ceny by Pana interesowały skoro potrzebuje Pan towar do dalszej odsprzedaży. W takich wypadkach mimo wszystko zapraszamy Pana do kontaktu telefonicznego. Posiada Pan nasz numer :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcecie WK z większym rabatem to pkażcie w tym roku że jak w wspólnie to w wspólnie.

Zapewne w przyszłym roku zachęcić to sklep do powtórzenia akcji z lepszymi rabatami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 10%? Bardzo mało jak na taki sklep.

 

 

Może 15% udałoby się zrobić?

 

 

 

Ciężko mi jest komentować podobne posty. Jeśli dla Was taki rabat i promocja to wciąż za dużo to macie bardzooo duży wybór wśród konkurencji.

Sklep też musi jakoś "wyżyć" - nie może rozdawać "za darmo" produktów.

Nie chce mi się na ten temat więcej pisać. Proszę o to by nie zadawać głupich pytań i robić spam w temacie autora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest handlować z forum, niektórzy ludzie z branży już wiedzą inni przekonują się na bieżąco ☺ zawsze coś nie tak przez co użytkownicy sami sobie szkodzą bo sporo osób mających sklepy nie chce się w to bawić i słuchać wiecznego narzekania.

 

Żenua

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSPÓLNE KUPOWANIE Z FAJERWERKILIDER.PL

Akcja trwa od 10-12 listopada 2015. Zamówienia można składać od wtorku (10.11) od godziny 8.00 do czwartku (12.11) do godziny 20.00.
Płatność za zamówienie zaksięgowana najpóźniej do piątku (13.11) do godziny 15.00 . Prawidłowe zamówienia rozsyłane będą w poniedziałek 16.11.2015 i wtorek 17.11.2015 - odbiór osobisty możliwy tego samego dnia.

  1. Wartość zamówienia minimum 100 zł (nie licząc kosztów transportu)
  2. Rabat 10% na towar ( z wyłączeniem szelek, rac morskich i rur )
  3. Sprzedajemy ilości hurtowe i wystawiamy faktury VAT
  4. Płatności przelewem i gotówką przy odbiorze - nie wysyłamy za pobraniem - możecie jednak wysłać swojego kuriera jeśli wolicie.
  5. Udział w akcji tylko dla osób pełnoletnich. Kurier ma prawo sprawdzić pełnoletność przy wydawaniu paczki.
  6. Aby wziąć udział w akcji należy:
  • Polubić nasz profil na facebooku : https://www.facebook.com/rglider
  • Zarejestrować się na sklepie www.fajerwerkilider.pl
  • Przy rejestracji podać pełne dane. Jeżeli będziemy podejrzewać, że dane są nieprawidłowe lub osoba jest niepełnoletnia zastrzegamy sobie prawo do nie obsłużenia danego zamówienia i zwrotu kosztów jeśli zostały przelane na nasz rachunek.
  • Następnie wysłać maila na adres sklep@fajerwerkilider.pl o tytule WSPÓLNE KUPOWANIE a w treści maila podać zarówno swój nick z forumfajerwerki jak i imię i nazwisko tak byśmy mogli przypisać w sklepie rabat na wspólne kupowanie! Nie wypełnienie powyższych punktów jest jednoznaczne z nie przydzieleniem rabatu i nie braniem udziału w akcji.
  • Jakiekolwiek pytania proszę również kierować na adres sklep@fajerwerkilider.pl

 

Przypominamy tym samym, że udział w akcji jest dobrowolny ;)

 

Miłego dnia wszystkim!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam. Po co wam jest potrzebny pesel przy składaniu zamówienia? Chciałem dziś złożyć zamówień ale właśnie to mnie zniechęciło. Proszę o odpowiedź. Z góry dziki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po co wam jest potrzebny pesel przy składaniu zamówienia? Chciałem dziś złożyć zamówień ale właśnie to mnie zniechęciło. Proszę o odpowiedź. Z góry dziki.

Zeby sprawdzic czy masz ukonczone 18 lat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...