Jump to content

fajerwerkiLider

Profesjonalista
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

fajerwerkiLider last won the day on July 22 2019

fajerwerkiLider had the most liked content!

Community Reputation

10 Dobra

About fajerwerkiLider

  • Rank
    Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Białystok

Kontakt

Recent Profile Visitors

529 profile views
  1. Nie. P6B11 są trochę słabsze od P6B. P6B mają większą gramaturę prochu i są silniejsze. P66A11 to P6B. P6B11 jest pomiędzy P6A11 a P6A13
  2. Sporo promocji skończyło się w zeszłym tygodniu, ale spokojnie... Jak tylko uporamy się z uzupełnieniem stocku po dostawach do końca przyszłego tygodnia to znowu wrzucimy spory pakiet promocji Wleci też darmowa dostawa na pewno
  3. Ten Achtung to wcale taki retro nie jest Normalnie są jeszcze w obiegu
  4. https://fajerwerkilider.pl/pl/nowe-produkty Na dniach kolejna porcja około 50 nowych produktów
  5. Witajcie, przepraszamy, że dopiero teraz, ale okres prezentacji, zamówień i kursowania po Polsce i Europie nie do końca sprzyja codziennemu zaglądaniu na forum, za co przepraszamy i obiecujemy poprawę! Do rzeczy ... Dużym firmom sytuacja znana jest już od dobrych pięciu lat. Od tego samego czasu też wielokrotnie apelujemy u wszystkich importerów, że trendy są jakie są i to od nich powinna wyjść inicjatywa by coś zacząć robić w kierunku zmian ponieważ o ile my możemy działać jako tako na rynkach lokalnych to nie mamy odbicia na rynku ogólnokrajowym. Nie oszukujmy się, ale nie wiele daje edukowanie przez nas ludzi tu na miejscu jeśli zewsząd zalewani są nieprawidłowymi informacjami w mediach (już od wielu lat), że używanie pirotechniki jest dozwolone tylko kilka dni w roku! Nie wiele pomaga to, że w urzędach tłumaczymy ludziom, że to nie prawda, skoro zaraz ktoś w wiadomościach (sic!) trąbi, że hola hola fajerwerki są nielegalne. Z tym, jako hurtownicy duzi czy mali nie mamy szansy bo robienie ogólnokrajowych kampanii - które należałoby zrobić - to są koszta nie na nasze budżety. Poza tym jeśli widzi się wieloletnią ignorancję tematu na samej górze pod wyżej już wspomnianym "jakoś to będzie" to w ludziach zaczyna kiełkować postawa - jeśli wam nie zależy to czemu ma zależeć nam bardziej? Cieszymy się, że powstaje Fundacja, lepiej późno niż wcale ... Jednakże na tym etapie wydaje się nam, że jest trochę za późno? Dlaczego? Dlatego, że na chwilę obecną nie używanie fajerwerków zrobiło się już trendem społecznym. Nie jest to dopiero kiełkująca idea, ale już funkcjonujący byt. Z tym walczyć jest już ciężko. O ile na samym początku było miejsce na kampanie edukacyjne, które mogły obalać mity i uczyć bezpiecznych zachowań to teraz już jakakolwiek próba działania i zmiany świadomości społecznej w tym kierunku będzie rozdmuchiwana jako lobbing branży pirotechnicznej mający na celu nie bezpieczeństwo i dobro społeczne, ale zysk ekonomiczny. Na dzień dobry będzie przyszyta łatka "tych złych". W tym temacie na naszą ogromną niekorzyść działają też YouTuberzy, ale tutaj na pewno każdy z Was ma już wyrobione swoje zdanie i nie ma co strzępić klawiatury Mamy wyciągniętą rękę ze strony importerów, teraz należy zakasać rękawy i jak najszybciej wspólnie zabrać się do pracy bo odnosząc się do kilku postów wcześniej: w tym kraju mieliśmy już nierealne ustawy podpisywane w środku nocy bez żadnych konsultacji społecznych i słowo "niemożliwe" nie do końca ma odniesienie do rzeczywistości. Czasu mamy nie wiele, a do stracenia dużo. Żeby nie było tak pesymistycznie na koniec to oczywiście jest jeszcze spore pole do manewru, ale pracy należy wykonać kilkukrotnie więcej w trybie wprost natychmiastowym i prowadzone powinno być to przez profesjonalistów w dziedzinie zarządzania kryzysowego a nie do końca nas pirotechników. My posiadamy wiedzę i kilkudziesięcioletnie doświadczenie z fajerwerkami, ale łatanie kryzysów PRowych to raczej nie nasza dziedzina .
  6. DARMOWA WYSYŁKA OD DZISIAJ DO 02.04.2018 Z HASŁEM: WHITECHRISTMAS
  7. Z okazji świąt wrzucamy kod na darmową wysyłkę: WHITECHRISTMAS
  8. Dziękujemy za miłe słowa i zapraszamy ponownie!
×
×
  • Create New...