Jump to content

patryk93

Użytkownik
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

1 Follower

About patryk93

  • Rank
    Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    białystok
  • Zainteresowania
    fajerwerki, motoryzacja, modelarstwo
  1. Super wyrzutnia, efekty bardzo kolorowe i rozłożyste rozpryski. Mój egzemplarz strzelał powoli dzięki czemu bardzo dłuugo. Kupiłem ją w Lidlu za 48zł, no niestety 19strzałowe kostki o kalibrze ok 30mm tak się cenią w marketach.
  2. patryk93

    SM9819 Pi

    Jak dla mnie bardzo ładna kostka, srebrne grube komety zakończone czerwoną, żółtą i srebrną peonią komponowały się fajnie na niebie. Zakupiłem ją w Lidlu i polecam.
  3. patryk93

    FP10 Wariatka

    Jak dla mnie dosyć dobre petardy, huk głośny ale rzeczywiście szybko wybuchają !!
  4. patryk93

    P7001 Metal & Sonic

    Miałem w swoim stuffie Sonica. Nawet fajna kostka. Komety leciały dosyć wyskoko i były ładne. Dobra do zabawy przed godziną Zero, tym bardziej za 2zł.
  5. patryk93

    TXP486 Grom

    Jak dla mnie te petardy są świetne. Są niesamowicie głośne. Miałem achtungi Komety P1212 i nie wiem jakim cudem ale Gromy były głośniejsze od nich. Jak najbardziej polecam te petardy.
  6. patryk93

    P1212 Achtung

    Miałem te petardy w swoim stuffie i muszę przyznać, że są bardzo słabe. Nie są bardzo głośne i basem też nie grzeszą. Nie polecam tych petard.
  7. Fajna mała kostka z bardzo ładnymi efektami. Nie wiedziałem, że taka mała wyrzutnia może dawać takie efekty. Były ładne kolorowe peonie i cracling, który był gęsty i zajmował sporo miejsca. Jednak 16 strzałów dosyć długo strzela. Jak najbardziej polecam tym bardziej za tak niską cenę ok. 9zł. Dla mnie 10/10
  8. Jak na mój gust ładna wyrzutnia. Efekty bukietu z zielonymi palmami fajnie się zgrywały. Gwiazdy w bukiecie były duże i długo się utrzymywały, a palmy były bardzo rozłożyste. Polecam w cenie takiej jakiej kupiłem czyli ok 33zł , ponieważ za ponad 40zł moim zdaniem się nie opłaca.
  9. patryk93

    JW26 Katmandu

    Bardzo dobra wyrzutnia o ładnych efektach. Chociaż moja strzelała troche za szybko bo po 5 pociskow na raz, ale dzięki temu efekty byly naprawde ładne i zajmowały spory kawałek nieba. A brokat w finale cudo. Polecam.
  10. Polecam ten sklep. Robiłem zakupy u nich juz 3 razy. Za pierwszym razem nie było najlepiej ponieważ dostałem dużo zamienników. W tamtym roku jednak sie poprawili i gdy czegoś nie było na sklepie podczas gdy to zamówiłem dzwonili do mnie i sam mogłem wybrać zamiennik. W tym roku to juz wszystko było OK. Naprawde ceny u nich są bardzo niskie i wszystko jest konkretnie zapakowane. Jeśli ktoś sie zastanawia nad sklepem intenetowym to naprawdę polecam ten. Moim zdaniem to solidna firma.
  11. No super połączyłeś te moździerze. Pięknie to wyszło, ładne, rzadko spotykane efekty np.: ring z craclingiem w środku. Szkoda że nie ma moździerza z takimi efektami tylko w mniejszej cenie.
  12. Tak Mpi masz talent. Bardzo mi się spodobał pierwszy "mały pokaz" to sobie pomyślałem jak ten jest mały to jaki będzie główny? Duży pokaz coś pięknego, wykonałeś go jak profesjonalna firma. Chyba wykorzystałeś wszystkie efekty jakie występują. Świetna robota! PS.: Wszystkie wyrzutnie były NWP :?: bo niektóre miały tak wielkie efekty...
  13. No huk mają niezły. Kolega je miał i jak odpalił jedną na takim słupku pół metra nad ziemią blisko nas to jak walnęło to aż ciarki poczułem i nas ogłuszyła. Petardy fajne, ale jak przed sylwestrem sprzedają je w marketach po ok 8zł to sie nie opłaca za 4szt.
  14. Bardzo słaba ta fontanna. Ja kupiłem na FM pojedyńczo co myśleliśmy że nam zamienniki dali. Chyba jakąś wadliwą dostałem bo snop iskier ldwo do metra dosięgał i jeszcze tych iskier było mało i kilka ledwo widocznych gwiazdek które na boki leciały.
  15. Słabe te petardy, kupiłem 2 paczki na FM i jedna cała niewypałów :evil: tylko z drugiej strzelały i to cicho. 4/10
×
×
  • Create New...