Skocz do zawartości

Petarda Hukowa


Land

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do was pytanie ponieważ za bardzo się nie orientuje w tych sprawach i nie znam się wogóle na firmach i petardach dlatego mam ogromną prośbę aby ktoś mi powiedział jaka jest najgłośniejsza petarda dostępna bez zezwolenia?? Chcemy sobie z kumplami troche huku narobić ;p i najlepiej jeśli ktoś jest z wawy to mógłby podać namiary na sklepy z petardami które mi polecicie :) oczywiście tylko te po zachodniej stronie wisły :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza petarda pod wzgledem huku i ceny obecnie na rynku jest FP3/New. Chyba nikt z forum nie zaprzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Najlepsza petarda pod wzgledem huku i ceny obecnie na rynku jest FP3/New. Chyba nikt z forum nie zaprzeczy.


Tak, FP3/New to najlepsza petarda. Jeśli interesuje Cię zakup poprzez internet to kliknij tu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tu masz taniej. Przesylka tez tansza.


Hmm, chciałbym tu zamówić ale:

W związku z małą dostępnością towaru na rynku polskim jednorazowa ilość zakupu to max. 10 szt.

Hmm, chodzi o 10 paczek czy 10 sztuk petard? ;x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hmm, chciałbym tu zamówić ale:


Hmm, chodzi o 10 paczek czy 10 sztuk petard? ;x


Raczej paczek ;]. Na sztuki w internecie nie sprzedaja. Jesli chcesz sie upewnic, to skontaktuj sie z nimi.

EDIT. fps byl szybszy :rolleyes:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobny temat: http://www.forumfajerwerki.pl/topic/5903-jaka-najmocniejsza-petarda-na-rynku/page__p__63280__hl__delova%20rana__fromsearch__1&?do=findComment&comment=63280

Jeśli chodzi o najbardziej opłacalne petardy: FP3/NEW jedne z najmocniejszych a cenę mają niską
Najmocniejsza (z łatwiej dostępnych) prawdopodobnie HE0008 duży Achtung Hestii
Tez niektórzy uznają za jedną z najmocniejszych TXP001 Triplexa