Jump to content
PiroArt.eu

PiroArt.eu

Recommended Posts

Więc tak paczka przyszła wczoraj, i jestem bardzo zadowolony wszystko się zgadza paczka ładnie opakowana, środek paczki ładnie estetycznie poukładany to się ceni ! :) + Miły gratis za który bardzo bardzo dziękuję ! :) Wiecie jak trafić w gusta i z pewnością zawitam jeszcze do was. !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paczka doszła, dzięki za gratisy, tj. JC05, wyrzutnia Fiji z Komety, dwa bączki z Jorge i jeden circoblitz z Triplexa, ale poruszę jeden, bardzo istotny wątek... Zamawiałem pięć metrów lontu i... co to k****a jest !? Połamany, pognieciony, jakby wyjęty psu z d**y po podwójnym przetrawieniu, w dodatku nie pięciometrowy, jaki zamawiałem, a jakiś w porywach dwumetrowy. Co to ma znaczyć !? Wstydu nie macie wysyłając takie gówno !? Sami sobie odpalajcie, tylko nie pakujcie tego czegoś do zamówień klientów. Dla mnie to jest obraza widzieć coś takiego w paczce za 400 zł

 

Domagam się wyjaśnień I rekompensaty albo na PW tutaj na forum, albo pod numerem telefonu, który macie wraz z zamówieniem (ZAM/2971/2016/12/11)

 

A, i już nie chce mi się kłócić o ten karton zawilgocony, w którym otrzymałem fajerwerki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paczka doszła, dzięki za gratisy, tj. JC05, wyrzutnia Fiji z Komety, dwa bączki z Jorge i jeden circoblitz z Triplexa, ale poruszę jeden, bardzo istotny wątek... Zamawiałem pięć metrów lontu i... co to k****a jest !? Połamany, pognieciony, jakby wyjęty psu z d**y po podwójnym przetrawieniu, w dodatku nie pięciometrowy, jaki zamawiałem, a jakiś w porywach dwumetrowy. Co to ma znaczyć !? Wstydu nie macie wysyłając takie gówno !? Sami sobie odpalajcie, tylko nie pakujcie tego czegoś do zamówień klientów. Dla mnie to jest obraza widzieć coś takiego w paczce za 400 zł

 

Domagam się wyjaśnień I rekompensaty albo na PW tutaj na forum, albo pod numerem telefonu, który macie wraz z zamówieniem (ZAM/2971/2016/12/11)

 

A, i już nie chce mi się kłócić o ten karton zawilgocony, w którym otrzymałem fajerwerki

 

 

Za dużo ześ sie chyba ciasteczek z alkoholem najadł :) porób fotki wstaw niech każdy zobaczy ponieważ pisać każdy umie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O dziwo z FireWorld karton jest w nienagannym stanie i dostałem obydwa zamówienia dzisiaj

 

Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz.

 

Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy.

 

Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami.

 

Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość.

 

Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz.

 

Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy.

 

Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami.

 

Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość.

 

Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia

 

Brawo WY!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez przesady z tymi 5 min :P A poza tym to najpierw trzeba zadzwonić i wyjaśnić na spokojnie... A nie od razu z grubej rury .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz.

 

Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy.

 

Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami.

 

Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość.

 

Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia

 

 

Brawo! To się nazywa dojrzałe i profesjonalne podejście do klienta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz.

 

Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy.

 

Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami.

 

Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość.

 

Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia

 

Po pierwsze, zasługujecie tylko na zj*by bo kulturalnie nie da się. Nastawiałem się w dużym stopniu na lont, bo u Pawła w sklepie nie ma takiego, jaki zamawiałem u was

Po drugie, poczta głosowa

Po trzecie, mój post jest informacją ostrzegającą innych przez zakupami u was

Po czwarte... chyba daliście mi ten lont z zemsty w zamian za niemiłą przeszłość

Po piąte... mam gdzieś jakąś szpulę i zawinięty na niej lont. Z innych sklepów dostawałem w przeszłości jak spod igły, bez ani jednego zagięcia

Po szóste... nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu z rezerwacją wyrzutni, więc uznałem, że nie było tematu

 

To wy sobie wystawiacie wizytówkę takim zlekceważeniem klienta. Ciekawe, czy byłoby wam miło gdybyśmy zamienili się miejscami

 

PS. Zmieńcie sieć

 

Jeśli to nazywacie lontem, to zmieńcie branżę albo idźcie do okulisty:

 

c4b29dc0c7f05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale na oko tu jest wiecej niz 2 metry o ktorych piszesz. Nie jest źle z tym lontem;)

 

To sam nim podłącz wyrzutnie i martw się, żeby nie zgasł po drodze i żeby nie zepsuł bardzo płynnego i efektownego pokazu

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Po pierwsze, zasługujecie tylko na zj*by bo kulturalnie nie da się. Nastawiałem się w dużym stopniu na lont, bo u Pawła w sklepie nie ma takiego, jaki zamawiałem u was

Po drugie, poczta głosowa

Po trzecie, mój post jest informacją ostrzegającą innych przez zakupami u was

Po czwarte... chyba daliście mi ten lont z zemsty w zamian za niemiłą przeszłość

Po piąte... mam gdzieś jakąś szpulę i zawinięty na niej lont. Z innych sklepów dostawałem w przeszłości jak spod igły, bez ani jednego zagięcia

Po szóste... nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu z rezerwacją wyrzutni, więc uznałem, że nie było tematu

 

To wy sobie wystawiacie wizytówkę takim zlekceważeniem klienta. Ciekawe, czy byłoby wam miło gdybyśmy zamienili się miejscami

 

PS. Zmieńcie sieć

 

Jeśli to nazywacie lontem, to zmieńcie branżę albo idźcie do okulisty:

 

c4b29dc0c7f05.jpg

 

Dla Ciebie na pewno się nie zmienimy, bo brak tu konstruktywnej krytyki. Każdy kto dla nas wystawi opinię złą bierzemy ją bardzo do siebie i staramy się to poprawić, ale u Ciebie nie ma co zmieniać. Kończymy tę dyskusję, bo nie wnosi ona nic. Udanego sylwestra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trafiacie na moją czarną listę sklepów internetowych z fajerwerkami. Cieszcie się, że jesteście za fajerwerkimarket.pl, ich w olaniu klienta nikt nie przebije

Niemniej nie chcę mieć już nic wspólnego z waszym sklepem. Żegnam ozięble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trafiacie na moją czarną listę sklepów internetowych z fajerwerkami. Cieszcie się, że jesteście za fajerwerkimarket.pl, ich w olaniu klienta nikt nie przebije

Niemniej nie chcę mieć już nic wspólnego z waszym sklepem. Żegnam ozięble

I co myślisz że teraz sie załamią i przestaną sprzedawać ? :xmas_laugh: Podejrzewam ze tak jak inni użytkownicy mają tą twoją liste głęboko w czterech literach (czytaj w d*pie) :xmas_smile:

Nie pasuje to zamawiaj w innym sklepie. Zamówi lont w innym sklepie i obowiązkowo sie pochwal jaki on jest super i za***isty z innego sklepu ! :xmas_happy:

Od kiedy zacząłeś udzielać sie na tym forum w tym roku zauważyłem że ty ani razu jeszcze nie miałeś kultura a piszesz ze ktoś jej nie ma :67675:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklep Piroart.eu wyjaśnił wszystko tylko nie kwestie owego lontu bo co jeśli każdy z nas złoży zamówienie i dostanie taki lont?Faktycznie jest w stanie tragicznym i z tym sie zgodzi każdy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem jakbyś dostał hmm np wyrzutnie za 100zł która jest uszkodzona ale chłopie srasz na ten lont jakby milion monet kosztował zbawiło cię te 5zł to taki majątek?????

Typowy Polak......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejo, ile teraz trwa u Was wysyłka?? zamówienie złożyłem wczoraj kiedy mogę się spodziewać?? Moja paczka będzie pewnie trochę ważyć i muszę się przygotować :)ZAM/3103/2016/12/14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejo, ile teraz trwa u Was wysyłka?? zamówienie złożyłem wczoraj kiedy mogę się spodziewać?? Moja paczka będzie pewnie trochę ważyć i muszę się przygotować :)ZAM/3103/2016/12/14

Ja zamawiałem 10 grudnia paczkę dostałem 14 grudnia

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajmuje nam to obecnie ok 3-4 dni robocze.

 

Właśnie uzupełniliśmy stany ok 100 produktów, wiele z nich należało do Waszych ulubionych. Szykujemy jeszcze kilka perełek dla Was na sklep :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trafiacie na moją czarną listę sklepów internetowych z fajerwerkami. Cieszcie się, że jesteście za fajerwerkimarket.pl, ich w olaniu klienta nikt nie przebije

Niemniej nie chcę mieć już nic wspólnego z waszym sklepem. Żegnam ozięble

Cóż może widziałem lonty w lepszym stanie ale możesz nim śmiało połączyć.Ja też kupiłem od tego sklepu metr jest podobny i jakoś nie wypisuje bzdur,że zagaśnie.Niby dlaczego zagaśnie?Spowolni jego palenie? Nie sądze.

 

Sklep ma bardzo dużo klientów,Kolega nexus pisze,że miał 3103 zamówienie hmmm a zamawiając tydzień temu miałem chyba 2832.Sklep nie będzie płakał,że więcej nie zamówisz :D.

 

Pewnie 99% osób z tego forum pochwali ten sklep,ale zawsze się znajdzie taki jeden jak ty który się zawsze czegoś przyczepi...lont czy inne bzdety...

Mają bardzo dobre podejście do klienta,super ceny,dostępność produktów niesamowita,jak czegoś zabraknie za pare dni dodadzą...w żadnym innym sklepie tego nie ma.

Wyluzuj Sevento.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...