Jump to content

Piro Wiesław Miro

Użytkownik
  • Posts

    152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Piro Wiesław Miro last won the day on January 1

Piro Wiesław Miro had the most liked content!

Recent Profile Visitors

1,193 profile views

Piro Wiesław Miro's Achievements

Entuzjasta

Entuzjasta (3/7)

54

Reputation

  1. Dobra szybkie podsumowanie sylwestrowego, i noworocznego napierdalania. Wszystkie te rakiety hukowe to jest j**ane gówno. To się jedynie nadaje do wbicia w ziemie tak żeby rakieta nie poleciała, i wtedy słychać że to ma jakąś moc. Wyrzutnia hukowa Thunder King TXP488. k**wa głośniej klaskam, niż to strzela. Odpalałem dwie na raz, no i gówno. k**wa jakieś alfy, j**ane tr-07, czy te za***ane duże gówna od klaska. Ja pier**le, rozumiem że efekt jest gęsty, i są w miarę efektowne. Ale to k**wa nie za tyle pieniędzy... Chłopie. Rakieta leci na 200-300m i ten efekt to jest piz*a, a nie za***ista rakieta. Tiger Rockets rok produkcji 2020. O matko. To są najlepsze rakiety na świecie. W szczególności te duże to są jak super bomben raketen. k**wa, nawet lepsze bo mają jebnięcie konkretne. Jakiś chłop na chatboxie zaprzeczał temu co ja piszę więc cytując klasyka; "Człowieku, weź sie rozpędź, pierd*** tą głową w ścianę, i się k**wa zatrzymaj, i się zastanów co ty robisz." Parta z 2019 może te rakiety były bardziej hukowe niż efektowe, ale teraz tak jak mówię; to jest brat bliźniak Super Bomben Raketen, tyle z lepszym pierdolnięciem. Formula 1 też za***iste rakiety. Reszta to gówno na które nawet nie warto zwracać uwagi. BIG BLACK SVART jak ktoś ma okazję kupić to brać kartonami. Coś pięknego. Nowy Czerwcowy smok od PM. k**wa, efekty do samej ziemi. Ona już nie jest cracklingowa, tylko ma multicolor, crackling, i taki upośledzony willowtigertail. Efekty do samej ziemi. Raczej nisko strzela, ale k**wa jaka to jest sztos kosteczka. 11/10 Kupiłem tak jak w tamtym roku starą Scale 25e. Kupiłem ją w PH na początku roku, I TO NIE JEST TA SAMA KOSTKA. Przyszła w ogóle od nich jakaś posklejana, ale to już ch*j z tym. Nie wiem czy to już była jakaś inna partia, ale już nie była tak efektowna i piękna jak w 2020r. Silent night ok Kupiłem taki sam compoud jak rok temu od klaska ok Dostałem jeszcze takiego starego hamera jak rok temu. I k**wa nie wiem. Chyba to była jakaś inna paria, bo strzelało jak prawdzie 30mm. Dumbum 30mm ok Godny 11/10 W ch*j efektowna wyrzutnia. Acab jak na takie małego gówno hukowe za***iste. 11/10 Skark cake 2, i eltitanio 100sh 20mm strzelają jak dumbum 30mm i wariat. Może k**wa nawet głośniej xd. Bardzo efektowne, i głośne kostki. JW408 jednak bez szału. Były sporo innych kostek, ale jak już nie pamiętam nazwy to znaczy że był conajmniej chujowe, albo przeciętne. Emitery k**wa takie 4-5g emitery od funke w szczególności to jest coś niesamowitego jednak. To że coś takiego jest niedostępne, albo dostępne w chorych cenach. To jest jakieś nieporozumienie. Jak strzelać, to tylko z takich petard. Z Signalowsów 2.0 nie strzelałem bo szkoda A ps. Jak ktoś mówi że ps3 jest praktycznie jak ps5 to jest j**anym debilem. Albo głuchy. Pozdro.
  2. Dużo pirobajerów, i ciekawe zestawy rakiet TR od Tropica. Fajny stuff. Pozdro
  3. Powiem Ci że kostki rewelacja. Na pewno zrobią robotę
  4. Te fountain + mine, to odpal wszystkie na raz, i nagraj Kozacki stuff.
  5. Połowy tych zdjęć nie widać, ale reszta mega konkretnie. Same najlepsze te wyrzutnie Na prawdę rewelacyjny stuff
  6. Jest moc Tylko tej Brocade Skyterror nie odpalaj jak by było sucho. Efekty spadają do samej ziemi, i pożar murowany.
  7. KOZACKO Tych rakiet M33 jest tle, że można by było zrobić fajną katiuszę.
  8. Jest moc Takie wyrzutnie to by każdy chciał mieć. Na pewno zrobią robotę. Pozdro
  9. Łoo stary. Ale tych emiterów jest. Ładny zapas. Jeżeli to zapas Mi by było szkoda z tego strzelać. A wyrzutnie naprawdę rewelacyjne. Na pewno zrobią robotę. Pozdro.
  10. Ciekawy zestaw. Wyrzutnie na pewno nie zawiodą. Pozdro
  11. Ilość tych emiterów zadziwia. Wyrzutnie zrobią robotę. Pozdro
  12. Jest konkretnie. Wyrzutnie rewelacja
×
×
  • Create New...