Trudno się odnieść do tego zdjęcia ze względu na jego słabą jakość. Największym twoim problemem z tego co da się wywnioskować jest brak zabezpieczenia i owinięcia każdego z produktów folią stretch. Zamawiałem u nich kilka miechów wstecz, poza gorącym sezonem i również nie miałem ofoliowanych produktów, ale nie robiłem z tego wielkiego problemu ponieważ cała reszta się zgadzała. Folia służy głównie według TOP10 do zabezp. przed wilgocią, przesyłka widzę że jest z lipca, a interwencja dopiero teraz w grudniu? Więc co tu się dziwić? Jeżeli twierdzisz że było zbyt luźno zapakowane to najważniejsza kwestia jest taka czy produkty w środku zgadzają się z tym co zamawiałeś, nie są uszkodzone, pogniecione, połamane, nie posiadają śladów użytkowania itd. Zawsze można odesłać na własny koszt i zareklamować towar, podając odpowiednie przyczyny. Prawo jest po twojej stronie więc możesz zażądać wymiany wadliwego towaru na właściwy (ewentualnie zamiennik według własnego uznania w podobnej cenie lub z dopłatą), całkowity zwrot kosztów itd.
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25152015_1653987057992992_6069325229218112227_n.jpg?oh=581130d2e37be898daf4d2b758eb0480&oe=5ABBF4C6