Skocz do zawartości

[capensis] Pokaz sylwestrowy 2010/2011


capensis

Rekomendowane odpowiedzi



Na filmie na ma nagranych wyrzutni JW09 Styx i W25 Cudak battery , z winy osoby która miała nagrywać pokaz. Oddano więc kamerę mi i ja jednocześnie obsługiwałem system, nagrywałem film i oglądałem pokaz, stąd kiepska jakość nagrania.
W czasie pokazu musiałem uspokajać publiczność bo bali się żeby nic im (i mi) się nie stało , stąd mój wrzask, poza tym denerwowałem się jak były przerwy w strzelaniu, bo nie mam jeszcze doświadczenia w robieniu takich pokazów
Wyrzutnie SM9881 Hi-tec, SM9882 Red Meteor i SM9880 Babel okazały się niestety niewypałami. Nie wypaliła też wyrzutnia Jw164 Revolution ale to z winy lontu który zgasł (mimo że był dany podwójnie).
W pokazie jest parę przerw między wyrzutniami, ale z racji że był to mój pierwszy taki pokaz w życiu to i tak uważam , że był całkiem udany.
Proszę oceny i komentarze do filmu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby nie te przerwy i co chwile komentowanie (chociaz to do pokazu wiele nie ma, ale irytuje) to byłoby super. Tak daje 7.5/10. Jednak jak na początkującego nie było źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komentowałem bo byłem bardzo podekscytowany i trochę się bałem :P (zresztą tak jak publiczność) Przerwy były mimo że dawałem idealnie tyle lontu ile dana kostka miała strzelac , minus czas spalania się lontu wewnątrz kostki wywnioskowany z filmów, wychodzi na to że po prostu czas spalania się lontu wewnątrz kostki jest różny i zależy od danego wyrobu i tego jak była przechowywana, u mnie były przechowywane w dość wilgotnym miejscu a mimo to lont spalał się trochę wolniej niż powinien, no ale cóż, w przyszłym roku dam jeszcze mniej lontu i będzie ,,Gut" B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny pokaz,co do wyrzutni które nie wypaliły to odniósł bym je do sklepu w którym kupowałeś i pokazał na dowód oraz dołączył do tego paragon.
Pozdrawiam.