Skocz do zawartości

Programowanie i wasze programy


Filip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie.Mam swoję hobby oprócz fajerwerek i militari, - Programowanie. Jestem dopiero w tym nowicjuszem,więc programów najlepszych nie robie. Np. Dzisiaj zrobiłem sobie program do wysyłania mail'ów. Bo wkurzało mnie to, żeby wysłać maila, musze wejść na stronę internetową,zalogować się i dopiero wysłac, Sczególnie jak się spiesze. Jeśli jest ktoś chętny na taki program, pisać w odpowiedzi.
Publikujcie tutaj również swoję programy jeśli jesteście tym zainteresowani.
PS: Ten program do wysyłania mail'ów, działa na zasadzie G-mail. Można wysłać maila tylko z konta G-mail!!! Odbiorca jest dowolny.Np. Yahoo,Hotmail,Onet,itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm można się chwalić i chwalić :D sam napisałem systemy dwóch sklepów i system zarządzania treścią ( CMS ) a z programów to prosty kalkulator w C++ i ostatnio programik w C# dla siebie który pobiera dane o komputerze, procesy i wysyła je bo bazy MySQL niedługo w nim też zrobię odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail bo może się przydać czasami, wiadomo z czasem się go rozbuduje :)

beztytuuznj.png

11775415.png

59590338.png

nie podałem okienka logowania ale nie ma w nim nic szczególnego :)

pobranie informacje wyświetlam na stronie http://arturo.sys-com.pl/page-18.html

oczywiście nie wszystkie :D

EDIT:

może mi wyślij ten Twój programik chętnie zobaczę jak on działa

Edytowane przez Arturo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 90% jest to gotowy program :) pobrałeś źródło i trochę przerobiłeś :D a jeśli nie to dobór łączenie się z pocztą sprawdzaj czy podano prawidłowe dane jeśli nie wyświetlaj komunikat bo klikam login i pokazuje mi się drugie okienko no i brak przycisku do wysyłania no i nie wiem dlaczego masz wszystko po Angielsku przerób tego gotowca na Polski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach