Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc w Wybraniu Rakiet


Pawex122

Pytanie

Witam słuchajcie proszę was o pomoc a mianowicie potrzebuje z 12 rakiet lecz nie będe zamawiał szybko bo dopiero w maju będe zamawiał już całość i wszystko wybrałem tylko nie wiem co z rakietami. Jak już mówiłem potrzebuje ich z 10-12 i chciał bym żeby to było coś takiego jak voo doo i się zastanawiam czy 2x voodoo czy co ? bo za bardzo nie znam się na rakietach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jedyne rakiety warte polecenia to rakiety Jorga Perfect R20072. Kupuje je na każdego sylwestra i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłem. Ich cena też nie jest wygórowana są za 26.90 na FK za całe opakowanie 12 rakiet ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

no dobrze thundery 2 lata temu tez miały być takie świetne i co ? słabe były, więc mnie trochę zniechęca do kupowania takiego rodzaju rakietek. Czy efekty będą takie żeby się nie wstydzić o północy z nich strzelać ?? tego nie wiem. Do jakich rakietek są one podobne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ŻADNE rakiety nie nadają się na strzelanie o północy. Byle jaka wyrzutnia będzie o wiele efektowniejsza od pojedynczego strzału jaki uzyskamy z rakiety. Napisz jakie ma być przeznaczenie tych rakiet i dlaczego nie chcesz się zdecydować na jakąś wyrzutnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie no słuchaj ja wydam na wszystko około 270zł a będę na necie zamawiał więc 20zł przesyłka to wychodzi mi 250zł do wydania.Z tego na wyrzutnie będę wydawał 180zł, plus jakiś moździerz, rakietki< i właśnie nie wiem jakie może voo doo albo te perfekty jak mowicie no i achtungi petardy i rzymiaki jakieś

Ale tylko mam dylemat z rakietkami bo chce wydać jakieś 25zł na nie i żeby ich było z 6 albo troszkę więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0