Skocz do zawartości

PROŚBA O POMOC


Rekomendowane odpowiedzi

Witamy wszystkich uczestników tego formu.
Otzrmaliśmy kilka informacji od ,,znawców tematu " iż nasza stronka ma sporo braków i niedociągnięć.
Mamy więc prośbę abyście zajrzeli na www.FajerwerkiDlaCiebie.pl i dali znać co byście zmienili jakieś propozycje i sugestie.
Z góry dziękujemy za logiczne i istotne (zmiany cen to nie ,,logiczna podpowiedź ) informacje.

pozdrawiamy
www.FajerwerkiDlaCiebie.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. top. Imho jest paskudny, ale to może kwestia gustu. Z własnego doświadczenia wiem ze wygląd stronki to pierwsze na co zwracają nowi kupujący. do tego ogólny wygląd stronki. Żółta czcionka na białym tle? Przeciez to nic nie widac, a tylko w oczy razi
2.ceny. niewiem czy to wina cenninka producentów, ale 12zł za circoblitze, 38zł za TB 47 czy 24zł za WMT to zdecydowanie za dużo.

W konkurencyjnym sklepie Circoblitze dostaniemy za 7zł, TB47 za 31, a WMT za 15. Wiem, że są innych firm te przykładowe produkty, ale to jednak to samo, a tańsze. Może warto by się zastanowic na zmianą importerów. (nie wiem na jakiej zasadzie sie to odbywa w sklepach)
3. przesyłka.
Poczta Polska dla fajerwerków? Ja bym tak nie ryzykował. Ryzyko uszkodzenia zdecydowanie za duże jak dla mnie. Do takich rzeczy tylko kurier
4. GRatisy. Niewiem czy jakieś są a zdałoby się żeby były. Takie na poziomie 5-10% zamówionej kwoty byłoby miło
5. Reklama. TRzeba jakoś stronke rozreklamowac w internecie. Jednakże sama reklama nie wystarczy. Trzeba pokazac ze warto robic tam zakupy, bo jak narazie jest wiele lepszych (bez urazy) sklepów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany.. Pierwszorzedna rzecza po wejsciu na strone jest pierwsze wrazenie klienta i niemalze 100% znaczenie ma tutaj jej wyglad. Mnie osobiscie on odpycha i uwazam, ze jest brzydki (zeby nie powiedziec tragiczny). W wyglad strony wlicza sie przede wszystkim logo strony, czcionka, kolory, czytelnosc. Mysle, ze przydal by sie takze szybki kontakt na gg. Oczywiscie dobra reklama i promocja. Jesli chodzi o wysylke to uwazam, ze powinien o niej decydowac sam kupujacy, a wiec zostawil bym poczte i dodatkowo dodal kuriera. Nie wiem jak dziala system kupowania, ale na pewno robienie zakupow powinno byc jak najbardziej wygodne dla klienta. Zamowienia przez e-mail nie sa chyba dobrym pomyslem. Ceny rzecz jasna powinny byc jak najnizsze laugh.gif. Strona musi przeciez zachecac klienta do zrobienia zakupow.

Zauwazylem rowniez troche razacy blad ortograficzny - pisze sie moździerze a nie 'moździeże'.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
dziekuje za sugestie.
Teraz kilka informacji
Po poerwsze - LOGO jest w trakcie tworzenia i na ta chwilę jest to zastępcze.
Po drugie - Faktycznie był błąd ortograficzny - już poprawiony.
Po trzecie - przesyłka - hmm co do traktowania paczek przez kurierów to mam osobiście pewne przykre doświadczenia a poczta polska z opisem PRIORYTET OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ " jest o wiele pewniejsza -
Dodatkowo dochodzi FAKT iż kurier nie zostawi awizo i przed samym sylwestrem można sie oszukać.
Po czwarte - tak jak pisalem zmiana cen to nie jest istotna wiadomość - różni dostawcy różne progi rabatowe różne ceny - po to jest rynek by były na nim różnice cenowe - na tym to polega - najniższe nie oznacza oddawania za darmo - przy maksymalnie niskich cenach + rabaty i gratisy OZNACZAJĄ UPADŁOŚC i DOŁOŻENIE DO INTERESU a nikt z was nie chciałby Pracować za darmo prawda????
Chyba że się mylę... .
Po piąte - GRATISY ( z tego co widzę to na tym forum rzecz najważniejsza. ) sa o tym wszędzie informacje i progi rabatowe naewt dla klientów którzy nie wydadzą 10000pln.
Polecam poszukać.
Co do kolorystyki to (stronka oólnie jest w trakcie prztwarzania kolorów - rozjechała sie przez błąd i trzeba było zresetować ustawienia.
No i najważniejsze.
Zakupy można robić na kilka sposobów - wskazany - ( napisz maila ) to tylko opcja.
Wystarczy kliknąc i dodać do koszyka jak we wszystkich innych sklepach internetowych.
dodoatkowo do nas można przyjść , przyjechać i towar zakupić na miejscu, obejrzeć porozmawiać i ze wszystkim jest kwestia dogadania.

[ Dodano: 2009-11-25, 21:14 ]
Jeśli były by jeszcze jakieś sugestie to byłbym wdzięczny.

[ Dodano: 2009-11-26, 07:39 ]
Witam,
dziekuję za sugestię i jesli ktoś jeszcze takowe posiada to będę wdzięczny za informacje.
chcemy dostosowac nasz sklep do potencjalnych klientow i zależy nam na ich opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...