SztywnyPalAzji 2 Share Posted February 21 1 godzinę temu, Koopacz napisał(a): Witam Tak czytam i czytam Wasze posty i zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem robiąc tam zakupy po raz kolejny. Płatność z góry. Co prawda do tej pory było wszystko ok,ale teraz.... Zakupy zrobione 16 lutego,paczka wysłana 18. Na mailu żadnej informacji o nadaniu paczki, brak numeru przesyłki do śledzenia, dodzwonić się jest równe osiągnięciu prędkości światła (jeden numer nieaktywny, jeden nikt nie odbiera. Napisałem wiadomość w zakładce kontakt i czekam. Jak zamawiałeś tam wcześniej i cały zamówiony towar jest dostępny to może ci wyślą. Ja mam inny problem bo mi nie oddali pieniędzy. Chociaż wątpię, że nawet gdybym nie zrezygnował, że sytuacja byłaby inna. Polecam zmienić sklep. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariojnw 0 Share Posted March 1 Witam, mam taką samą sytuacje, zamówienie zrobiłem 25.01.2023r. minęło 30 dni, obecnie towaru nie dostałem i wysłałem pismo z odstąpieniem od umowy. Jak sprawy zakończyły się u was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SztywnyPalAzji 2 Share Posted March 1 (edited) 2 godziny temu, mariojnw napisał(a): Witam, mam taką samą sytuacje, zamówienie zrobiłem 25.01.2023r. minęło 30 dni, obecnie towaru nie dostałem i wysłałem pismo z odstąpieniem od umowy. Jak sprawy zakończyły się u was? U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia Edited March 1 by SztywnyPalAzji 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa striX 6 Share Posted March 3 (edited) On 2/27/2023 at 1:37 PM, Kamil911 said: On 3/1/2023 at 11:30 PM, SztywnyPalAzji said: U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia Ewidentnie coś dziwnego ja mam ok z nimi odczucia ale żeby nie być gołosłownym Anulacja na moją prośbę Wpłacone ponad 1.5k zł z góry i towar dotarł kontakt też całkiem ok ale do mnie pisali z maila innego niż podany na stronie Ciekawa sytuacja u Ciebie z zaciekawieniem czekam na rozwój. Edited March 3 by Papa striX 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grave 1 Share Posted March 3 5 godzin temu, Papa striX napisał(a): Ewidentnie coś dziwnego ja mam ok z nimi odczucia ale żeby nie być gołosłownym Anulacja na moją prośbę Wpłacone ponad 1.5k zł z góry i towar dotarł kontakt też całkiem ok ale do mnie pisali z maila innego niż podany na stronie Ciekawa sytuacja u Ciebie z zaciekawieniem czekam na rozwój. Czy możesz podać email z jakiego Ci odpisywali? Adres biuro@ins-fireworks.pl nie istnieje i nie można się z nimi skontaktować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa striX 6 Share Posted March 3 1 hour ago, Grave said: Czy możesz podać email z jakiego Ci odpisywali? Adres biuro@ins-fireworks.pl nie istnieje i nie można się z nimi skontaktować. hurt@ins-fireworks.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sQbaniec 10 Share Posted March 3 Moje też podrzucam bo ktoś tu twierdzi że wydaje opinie na podstawie paczek opłaconych z góry 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grave 1 Share Posted March 3 3 godziny temu, Papa striX napisał(a): hurt@ins-fireworks.pl Ten adres również nie istnieje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moloch 104 Share Posted March 3 W dniu 1.03.2023 o 23:30, SztywnyPalAzji napisał(a): U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia Uwierzę, jak zobaczę zdjęcia tych wszystkich zawiadomień. PS: aby nie być gołosłownym, że nigdy nie miałem problemów z INS tak wyglądają moje zamówienia ja zawsze pisałem na biuro@ins-fireworks.pl i nie było problemów z odpowiedziami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grave 1 Share Posted March 3 Zawitałem dziś w sklepie stacjonarnym przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie. Byłem tam w celu wyjaśnienia nieotrzymania mojego zamówienia złożonego i opłaconego dnia 23.01.2023. Panie pracujące na miejscu okazały się nie być decyzyjne i skontaktowały mnie z Panią Bożeną Nowak, która to widnieje jako główny udziałowiec i prokura spółki. Pani Bożena zaproponowała, abym w ramach nieotrzymanego zamówienia wybrał sobie jakieś produkty ze stanu sklepu stacjonarnego i wybrane produkty zostaną policzone po cenach ze sklepu internetowego. Przystałem na to rozwiązanie i wybrałem Gladiatora SR Pyro oraz Super Bomben Raketen. Po wybraniu tych artykułów ponownie odbyłem rozmowę z Panią Bożeną i ustaliłem, iż reszta pieniędzy zostanie mi zwrócona na konto do 14 dni, ponieważ Pani ze sklepu nie dysponuje żadną gotówką. Nie omieszkałem również poinformować o ewentualnych konsekwencjach nieotrzymania zwrotu w terminie. Pani pracująca w sklepie sporządziła oświadczenie, na którym to Grupa Flesz Sp. z o. o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta. Zapytałem też Panią Bożenę o kwestię nieodbierania telefonów i nieaktywne adresy email, na co odpowiedziała: "ale przecież problem z mejlami jest dopiero od dwóch dni". Na pytania o niewysłanie zamówienia nie dostałem odpowiedzi. Wziąłem pod pachę wyrzutnie z rakietami i wyszedłem z oświadczeniem w kieszeni. Pozostaje mi tylko czekać na zwrot środków i ewentualnie dalej dochodzić swoich praw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa striX 6 Share Posted March 3 Ins jest wystawione na sprzedaż więc coś czuję że stąd takie zlewanie , ogłoszenia sprzedaży hurtowni i witryny są online Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SztywnyPalAzji 2 Share Posted March 3 10 godzin temu, Moloch napisał(a): Uwierzę, jak zobaczę zdjęcia tych wszystkich zawiadomień. PS: aby nie być gołosłownym, że nigdy nie miałem problemów z INS tak wyglądają moje zamówienia ja zawsze pisałem na biuro@ins-fireworks.pl i nie było problemów z odpowiedziami. W pierwszym zamówieniu też mam status wysłane i co z tego skoro towaru nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy? W tej sytuacji taka grafika nie jest dla mnie dowodem otrzymania towaru, bo sam mam taką sytuację Ostatni mail od nich pochodzi z 23 stycznia, gdzie napisali, że zabierają się za wysłanie zamówień oraz zwrotów (mimo iż zrezygnowałem 17 stycznia) i taka data widnieje przy niby wysłanym pierwszym zamówieniu. Drugie cały czas wisi jako "przygotowanie w toku" Nie mam zamiaru wstawiać zdjęcia skrzynki mailowej, bo zostanę oskarżony, że usunąłem późniejsze. Nie udowodnię zdjęciem, że zablokowali mój numer. Co ciekawe numer konta, na który został zrobiony przelew jest inny niż podany na stronie, ale na stronie INS opłaty są zaksięgowane. A pomysł, żeby podjechać do sklepu odpada bo mieszkam w Poznaniu 58 minut temu, Papa striX napisał(a): Ins jest wystawione na sprzedaż więc coś czuję że stąd takie zlewanie , ogłoszenia sprzedaży hurtowni i witryny są online Gdzie jest takie ogłoszenie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa striX 6 Share Posted March 4 1 hour ago, SztywnyPalAzji said: W pierwszym zamówieniu też mam status wysłane i co z tego skoro towaru nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy? W tej sytuacji taka grafika nie jest dla mnie dowodem otrzymania towaru, bo sam mam taką sytuację Ostatni mail od nich pochodzi z 23 stycznia, gdzie napisali, że zabierają się za wysłanie zamówień oraz zwrotów (mimo iż zrezygnowałem 17 stycznia) i taka data widnieje przy niby wysłanym pierwszym zamówieniu. Drugie cały czas wisi jako "przygotowanie w toku" Nie mam zamiaru wstawiać zdjęcia skrzynki mailowej, bo zostanę oskarżony, że usunąłem późniejsze. Nie udowodnię zdjęciem, że zablokowali mój numer. Co ciekawe numer konta, na który został zrobiony przelew jest inny niż podany na stronie, ale na stronie INS opłaty są zaksięgowane. A pomysł, żeby podjechać do sklepu odpada bo mieszkam w Poznaniu Gdzie jest takie ogłoszenie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SztywnyPalAzji 2 Share Posted March 5 W dniu 4.03.2023 o 01:03, Papa striX napisał(a): Czy po takim numerze ktoś ma jeszcze wątpliwości, że są to oszuści? Gość wisi ludziom pieniądze (wiem, że nie jestem jedyny), a mimo to wystawia "biznes" na sprzedaż. Czy on naprawdę myśli, że jak się zmieni właściciel to nie będzie musiał zwracać ludziom pieniędzy? Zresztą gdyby firma była uczciwa nie blokowałaby numeru telefonu klientom, a na większe oskarżenia odpowiadałaby pisemnie czy na tym forum czy za pomocą maili lub googla. Ale oni mają to w d*pie, bo tak działają oszuści, a nie porządne firmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuciak78 15 Share Posted March 7 W dniu 21.02.2023 o 10:00, Koopacz napisał(a): Witam Tak czytam i czytam Wasze posty i zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem robiąc tam zakupy po raz kolejny. Płatność z góry. Co prawda do tej pory było wszystko ok,ale teraz.... Zakupy zrobione 16 lutego,paczka wysłana 18. Na mailu żadnej informacji o nadaniu paczki, brak numeru przesyłki do śledzenia, dodzwonić się jest równe osiągnięciu prędkości światła (jeden numer nieaktywny, jeden nikt nie odbiera. Napisałem wiadomość w zakładce kontakt i czekam. Przy płatności z góry Kobylanka wysyła dopiero po zaksięgowaniu wpłaty od INS a to ponoć trwa bardzooo dlugo. Dlatego najlepiej za pobraniem bo kasa idzie bezpośrednio do Pol-expence Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koopacz 32 Share Posted March 7 Witam Jeśli przy próbie połączenia od razu następuje rozłączenie,to chyba mój numer też zablokowali. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SztywnyPalAzji 2 Share Posted March 7 46 minut temu, Koopacz napisał(a): Witam Jeśli przy próbie połączenia od razu następuje rozłączenie,to chyba mój numer też zablokowali. Pozdrawiam Możliwe. Choć u mnie ciagle jest zajęte. Nie ważne o której godzinie zadzwonię, zawsze pojawia się komunikat: "użytkownik do, którego dzwonisz prowadzi teraz rozmowę". Ale może są różne efekty takiej blokady. Nie wiem nie znam się na tym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariojnw 0 Share Posted March 18 Witam Aktualizacja informacji: 1.Złożyłem wypowiedzenie umowy (brak reakcji) 2.Wysłałem pisemne (z potwierdzeniem odbioru) przedsądowe wezwanie do zapłaty. (brak reakcji) 3. W kolejnym tygodniu jadę do rzecznika praw konsumenta. 4. Zgłoszenie na policje 5. Sprawa w sądzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiroNeo 2 Share Posted Monday at 08:52 PM (edited) Spr teraz opinie i tam od stycznia tego roku co najmniej 10 osób zgłosiło policji, i rzecznika praw konsumenta itd itd uokik srokik itd A w ciagu roku to będzie pięćdziesiąt Pytanie dlaczego to nadal funkcjonuje? Gdzie są te organy? 0.o Edited Monday at 08:52 PM by PiroNeo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grave 1 Share Posted Monday at 11:47 PM Przed lekturą polecam zapoznać się z moim poprzednim postem. Druga wizyta w sklepie INS Fireworks przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie Moje zamówienie miało numer 7650, opiewało na kwotę 830,78zł i zostało złożone 23.01.2023. Na drugi dzień dostałem wiadomość SMS w sprawie braku jednej z zamówionych pozycji. Tego samego dnia ustaliłem co i jak. Dwa tygodnie nie było żadnego odzewu. Wysłałem więc mejla z zapytaniem o status zamówienia. Dostałem odpowiedź, że brak realizacji wynika z niewyjaśnienia kwestii braku i w odpowiedzi wysłałem zrzuty ekranu z wiadomościami SMS, gdzie rozmawiałem z kimś z obsługi w tej sprawie. Następna wiadomość była potwierdzeniem przekazania do wysyłki. Od tamtej pory udało mi się skontaktować jeden raz. Usilnie dzwoniłem, niestety nikt nie odbierał. Po którymś z kolei nieudanym połączeniu dostałem SMS'a, żeby wyjaśnić powód kontaktu w wiadomości. Zapytałem, dlaczego po upłynięciu miesiąca dalej nie otrzymałem zamówienia, na co dostałem standardową odpowiedź z przeprosinami za opóźnienia i rzekomej interwencji w tej sprawie. Znowu kontakt się urwał. Było to 24.02.2023. Następnym krokiem była opisana w poprzednim poście wizyta w sklepie stacjonarnym dnia 03.03.2023. Wtedy też sporządziłem z pracującą tam Panią oświadczenie, w którym Grupa Flesz Spółka z o.o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta w terminie do 14 dni. Dnia 17.03.2023 upłynął termin i dalej nie otrzymałem pieniędzy. Poniedziałek 20.03.2023 i jestem na miejscu drugi raz. Tym razem dobrze trafiłem, ponieważ po chwili w sklepie pojawiła się Pani Bożena Nowak, z którą to poprzednio rozmawiałem. Przedstawiłem jej sporządzone kilkanaście dni wcześniej oświadczenie i po chwili spędzonej za drzwiami wróciła z należną mi sumą w dłoni i wypomniała, iż musiała te pieniądze wyciągnąć z własnej kieszeni. Wziąłem należne mi pieniądze i Pani Bożena zaproponowała mi jakąś wyrzutnię w ramach rekompensaty. Otrzymałem PXB2120 od Piromaxa i opakowanie piratek TC15. Pytając, dlaczego przelew nie został wykonany, Pani Bożena stwierdziła, że "miała mnie na uwadze". Poruszyłem również kwestię niewywiązywania się z innych zamówień i odpowiedź brzmiała następująco: "jest bardzo dużo złych opinii i średnia jest niska, ponieważ klientom nie chce się wystawiać pozytywnych opinii po udanych zakupach". Kolejna kwestia to brak kontaktu telefonicznego. Pokazałem Pani Bożenie rejestr połączeń z dnia 20.03.2023, gdzie do godziny 13:00 wykonałem 4 połączenia na numer 796-883-022 i żadne nie zostało odebrane. Tego samego dnia dzwoniłem dwa razy pod nr. 733-306-374 (sklep stacjonarny) z takim samym skutkiem. Odpowiedź: "no ja też mam czasami problem się tu dodzwonić, cały czas są problemy z zasięgiem". Finalna sprawa to wystawienie na sprzedaż strony internetowej i sklepu stacjonarnego przez Pana Łukasza Nowaka. Zapytałem o to w kwestii innych niezrealizowanych zamówień i interwencji poszkodowanych w odpowiednich organach. Zostało to skwitowane następująco: "to nie ma nic do rzeczy, a z policją się dogadujemy". Ogólnie Pani Bożena Nowak sprawiała wrażenie nieprzejętej sprawą. Na tym kończę swoją jakże wspaniałą przygodę ze sklepem INS Fireworks. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiroNeo 2 Share Posted Tuesday at 08:29 PM No to wyjaśniłes heh, to miałeś przygodę xD aby to ci zostało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.