Skocz do zawartości

fajerwerkimarket.pl


cinek609

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda że Crazy roboty mają takie drogie. Były po 13 zł teraz kosztują ponad 15 zł i jeszcze napisane że promocja :)

Szkoda bo w innych sklepach chodzą po 9.99 zl. Fajny sklep ale sztucznie dźwiga ceny chodliwego towaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Chciałem podzielić się swoją opinią po zakupach w owym sklepie fm.Zamówienie dotarło szybko do mnie pomimo jakiejś dziwnej firmy kurierskiej ( firma krzak ).

I tu zaczyna się robić coraz ciekawiej karton a w środku wszystko wrzucone luzem nic nie zabezpieczone ,wszystko wrzucone luzem do jednego kartona zbiorczego tragedia jakaś.Nie wierzyłem ze tak można wysłać paczkę ponieważ dużo bardzo dużo zamawiam rzeczy przez internet i nigdy nie dostałem takiej paczki.Więc póki co paczka z fm ma numer 1 dłuuuuuuugo jej chyba nikt nie przebije.Ale jedzmy dalej po jakimś czasie zapomniałem już o tej feralnej paczce i jej sposobu pakowania .Jestem na YT a tam live ze fm to najlepszy sklep ze wszystkie produkty są owijane folią tak sobie mówię jak owijane folią ja zadnej foli u siebie nie widziałem.Napisałem na live jaka dostałem paczkę opisałem wszystko nawet nie zdązyłem opisac jak tylko wspomniałem jak wszystko było spakowane to dziwny koleś mnie zablokował bo napisałem prawdę dziwne co nie .Latam po YT a tam koleś którego pozdrawiam bo pomógł mi w jednej kwesti dostałe paczke od fm i też mówi ze wszystko owijają folią napisałem komentarz pod jego filmem ziomek mi odrazu odpowiedział .Ze to nie możliwe( ze wszystko bylo luzem ) ze były skargi od kupujących i teraz wszystko owijaja folią mowie ok.Mam film pokże ziomkowi ową paczkę i zapanowałą cisza nic do niego akurat nie mam spoko ziomek dzięki za pomoc jeśli trafisz na ten post wiec ze wielki dzieki tobie za pomoc.I znowu minoł jakiś czas znowu oglądam film gdzieś i ktos zachwala ze super sklep ze taki owaki ze śmaki ze najnizsze ceny ( co jest akurat nie prawda). Zdecydowałem sie chociaż rzadko to robię napisałem opinie na google przedstawiłęm wszystko jak wyglądała sprawa z ową paczka ,nie dodały sie tylko zdjecia do opinie nie wiem czemu .I znowu zapomniałem o opinie ale cos robiłe latałem po stronach i wyskoczyły mi opinie o fm .Wchodzę a tam odpowiedż od samego niby włsciciela sklepu ( ta własciciel siedzi i pisze odpowiedzi do opinie ta już to widzę ) że sie chyba pomyliłem ,że chyba o innym sklepie pisze.Trochę mnie ta odpowiedz wkurzyła bo nie lubie jak ktoś coś mi wmawia a nie zna prawdy.Mówie sobie idę dalej wchodze na ich fanpage na FB i tutaj napisze opinie i dodam zdjecia i tak zrobiłem .Ktos odpisał pokaż więcej zdjęć ,pokazałem jeszcze jedno zdjęcie mało tego dodałem numer zamówienia date zakupu napisałem że mogę pokazać film jak to bylo spkaowane.I wiecie co zapanowała cisza dwa zdjecia ,numer zamówienia ,data zamówienia i cisza zero odpowiedzi na fanpage na FB .A zatem kto teraz sie pomylił według własciciela kto próbuje wcisnoć komuś kit.Prawda okazała sie na tyle drastyczna ze nie dzwigneli jej nikt nawet nie odpisał słowa przepraszam nikt nic nie napisał.Dlatego nagrałem film z ową paczką zeby pokazać jak naprawde pakują paczki ,nie te unoboxingi nagrywane na YT gdzie firma wzamian za reklamę wysyła darmowe paczki jutuberom ( czy jak się pisze ) którzy z wielkim podnieceniem nagrywaja to idealnie spakowane paczki namawijac innych na zakupy w tym czy innym sklepie .Ja sie dałem nabrać na taki film nie ukrywam tego ale teraz już wiem ze zwykły kowalski zamawiajacy w tym czy innym sklepie bedzie traktowany zwykły szary człowiek który moze nie napisze opinie jak naprawde wygladała paczka jak było to spakowane.Bo kto robi zdjecia paczki czy nagrywa film jak wygląda paczka .J wiem jedno z takim podejsciem do klienta to sie daleko nie zajedzie a wiem ze wystrczy jedna zła opinia zeby posypały sie inne złe opinie i ludzie wyrazili swoje nie zadowolenie z zakupów w FM.To że ktoś ma jakąś tam pozycje na rynku to jest nic są inne sklepu online wszystko się rozrasta powstaja inne sklepy z moze nie lepszym asortymentem ale tansze i te które nie dbaja o klientów pozostają z garstka klientów którzy i tak w końcu odejdą do innego sklepu.A wystarczyło sie pochylić nad zamówieniem czy też opinią udeżyc sie w pierś powiedziec ok zrobiliśmy bląd damy rrabat czy zwykłe przepraszam.Na ta chwilę wiem że już tam zakupów nie zrobie bo skoro zwykłego kowalskiego maja gdzieś i tylko potrafią komuś wciskać kit nie znając prawdy to ten sklep NIE ZASŁUGUJE NA MOJE ZAUFANIE

 

Taka oto historyjka pozdro dla kumatych

Nie lubię jak ktoś wmawia mi coś czego sam nie jest pewiem i tak bylo z odpowiedzi na opinie google odpowiedz pisana przez samego szefa niby .

Pierwsze zakupy w tym sklepie okazały sie ostatnimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do tej pory zamawiałem 2x raz na początku roku a potem w okolicach czerwca i obie paczki były dobrze spakowane, i wszystko miałem zafoliowane, nawet drobne pierdółki zafoliowane były :) .

 

 

Dlatego nagrałem film z ową paczką zeby pokazać jak naprawde pakują paczki

Arkadym, wrzuciłeś może ten filmik do sieci? Bo z ciekawości bym zobaczył, jak to wyglądało. Najwyraźniej miałeś pecha i trafiłeś na felerną paczkę, lub mieli nowego nieogarniętego gościa do pakowania. I chyba najważniejsze, kiedy zamawiałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdłuższa wypowiedź na forum jaką widziałem :D

Zamawiałem na tym sklepie tylko w tym roku już 4 razy.Za każdym razem paczka była bardzo dobrze zapakowana a wyrzutnie elegancko owinięte folią.Dziwi mnie tylko ta zmiana firmy kurierskiej.Jeszcze miesiąc temu mieli inną.

Może akurat w tym okresie mieli dużo zamówień i nie nadążyli z pakowaniem?No,ale w sumie to nie jest żadne wytłumaczenie,każdy klient powinien być traktowany jednakowo.Prowadząc taką działalność właściciel powinien mieć na pierwszym miejscu dobro klienta.Sklep musi robić wszystko co w swojej mocy by nie podpaść,bo faktycznie kilka złych komentarzy i traci dużo klientów zwłaszcza tych którzy interesują się zamówieniem po pierwszy na tym sklepie,bo ten który tam wcześniej zamawiał i wszystko było w porządku nie zwróci pewnie zbytnio uwagi na taki komentarz.

Ze 2 lata temu też dostałem paczkę gdzie nie była w ogóle zabezpieczona,nie zwróciłem zbytnio na to uwagi,ale wiem z którego to sklepu lecz tego nie ujawnię.Powiem tylko,że to nie z fajerwerkimarket.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Chciałem podzielić się swoją opinią po zakupach w owym sklepie fm.Zamówienie dotarło szybko do mnie pomimo jakiejś dziwnej firmy kurierskiej ( firma krzak ).

I tu zaczyna się robić coraz ciekawiej karton a w środku wszystko wrzucone luzem nic nie zabezpieczone ,wszystko wrzucone luzem do jednego kartona zbiorczego tragedia jakaś.Nie wierzyłem ze tak można wysłać paczkę ponieważ dużo bardzo dużo zamawiam rzeczy przez internet i nigdy nie dostałem takiej paczki.Więc póki co paczka z fm ma numer 1 dłuuuuuuugo jej chyba nikt nie przebije.Ale jedzmy dalej po jakimś czasie zapomniałem już o tej feralnej paczce i jej sposobu pakowania .Jestem na YT a tam live ze fm to najlepszy sklep ze wszystkie produkty są owijane folią tak sobie mówię jak owijane folią ja zadnej foli u siebie nie widziałem.Napisałem na live jaka dostałem paczkę opisałem wszystko nawet nie zdązyłem opisac jak tylko wspomniałem jak wszystko było spakowane to dziwny koleś mnie zablokował bo napisałem prawdę dziwne co nie .Latam po YT a tam koleś którego pozdrawiam bo pomógł mi w jednej kwesti dostałe paczke od fm i też mówi ze wszystko owijają folią napisałem komentarz pod jego filmem ziomek mi odrazu odpowiedział .Ze to nie możliwe( ze wszystko bylo luzem ) ze były skargi od kupujących i teraz wszystko owijaja folią mowie ok.Mam film pokże ziomkowi ową paczkę i zapanowałą cisza nic do niego akurat nie mam spoko ziomek dzięki za pomoc jeśli trafisz na ten post wiec ze wielki dzieki tobie za pomoc.I znowu minoł jakiś czas znowu oglądam film gdzieś i ktos zachwala ze super sklep ze taki owaki ze śmaki ze najnizsze ceny ( co jest akurat nie prawda). Zdecydowałem sie chociaż rzadko to robię napisałem opinie na google przedstawiłęm wszystko jak wyglądała sprawa z ową paczka ,nie dodały sie tylko zdjecia do opinie nie wiem czemu .I znowu zapomniałem o opinie ale cos robiłe latałem po stronach i wyskoczyły mi opinie o fm .Wchodzę a tam odpowiedż od samego niby włsciciela sklepu ( ta własciciel siedzi i pisze odpowiedzi do opinie ta już to widzę ) że sie chyba pomyliłem ,że chyba o innym sklepie pisze.Trochę mnie ta odpowiedz wkurzyła bo nie lubie jak ktoś coś mi wmawia a nie zna prawdy.Mówie sobie idę dalej wchodze na ich fanpage na FB i tutaj napisze opinie i dodam zdjecia i tak zrobiłem .Ktos odpisał pokaż więcej zdjęć ,pokazałem jeszcze jedno zdjęcie mało tego dodałem numer zamówienia date zakupu napisałem że mogę pokazać film jak to bylo spkaowane.I wiecie co zapanowała cisza dwa zdjecia ,numer zamówienia ,data zamówienia i cisza zero odpowiedzi na fanpage na FB .A zatem kto teraz sie pomylił według własciciela kto próbuje wcisnoć komuś kit.Prawda okazała sie na tyle drastyczna ze nie dzwigneli jej nikt nawet nie odpisał słowa przepraszam nikt nic nie napisał.Dlatego nagrałem film z ową paczką zeby pokazać jak naprawde pakują paczki ,nie te unoboxingi nagrywane na YT gdzie firma wzamian za reklamę wysyła darmowe paczki jutuberom ( czy jak się pisze ) którzy z wielkim podnieceniem nagrywaja to idealnie spakowane paczki namawijac innych na zakupy w tym czy innym sklepie .Ja sie dałem nabrać na taki film nie ukrywam tego ale teraz już wiem ze zwykły kowalski zamawiajacy w tym czy innym sklepie bedzie traktowany zwykły szary człowiek który moze nie napisze opinie jak naprawde wygladała paczka jak było to spakowane.Bo kto robi zdjecia paczki czy nagrywa film jak wygląda paczka .J wiem jedno z takim podejsciem do klienta to sie daleko nie zajedzie a wiem ze wystrczy jedna zła opinia zeby posypały sie inne złe opinie i ludzie wyrazili swoje nie zadowolenie z zakupów w FM.To że ktoś ma jakąś tam pozycje na rynku to jest nic są inne sklepu online wszystko się rozrasta powstaja inne sklepy z moze nie lepszym asortymentem ale tansze i te które nie dbaja o klientów pozostają z garstka klientów którzy i tak w końcu odejdą do innego sklepu.A wystarczyło sie pochylić nad zamówieniem czy też opinią udeżyc sie w pierś powiedziec ok zrobiliśmy bląd damy rrabat czy zwykłe przepraszam.Na ta chwilę wiem że już tam zakupów nie zrobie bo skoro zwykłego kowalskiego maja gdzieś i tylko potrafią komuś wciskać kit nie znając prawdy to ten sklep NIE ZASŁUGUJE NA MOJE ZAUFANIE

 

Taka oto historyjka pozdro dla kumatych

Nie lubię jak ktoś wmawia mi coś czego sam nie jest pewiem i tak bylo z odpowiedzi na opinie google odpowiedz pisana przez samego szefa niby .

Pierwsze zakupy w tym sklepie okazały sie ostatnimi

 

czy to pojedynczy przypadek czy nie to niema znaczenia... jak dla mnie liczy się podejście do klienta - a z tym było słabo!!

Każdy chce być traktowany tak jak na to zasługuje czy tak ja by potraktował innych - Klienci to są ich zyski, a z każdej nawet jednostkowej wpadki można wyjść z twarzą - nawet jeśli powie się "głupie" Przepraszam.

 

A z ciekawości Arkadym udostępnił byś na forum zdjęcia i filmik...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno się odnieść do tego zdjęcia ze względu na jego słabą jakość. Największym twoim problemem z tego co da się wywnioskować jest brak zabezpieczenia i owinięcia każdego z produktów folią stretch. Zamawiałem u nich kilka miechów wstecz, poza gorącym sezonem i również nie miałem ofoliowanych produktów, ale nie robiłem z tego wielkiego problemu ponieważ cała reszta się zgadzała. Folia służy głównie według TOP10 do zabezp. przed wilgocią, przesyłka widzę że jest z lipca, a interwencja dopiero teraz w grudniu? Więc co tu się dziwić? Jeżeli twierdzisz że było zbyt luźno zapakowane to najważniejsza kwestia jest taka czy produkty w środku zgadzają się z tym co zamawiałeś, nie są uszkodzone, pogniecione, połamane, nie posiadają śladów użytkowania itd. Zawsze można odesłać na własny koszt i zareklamować towar, podając odpowiednie przyczyny. Prawo jest po twojej stronie więc możesz zażądać wymiany wadliwego towaru na właściwy (ewentualnie zamiennik według własnego uznania w podobnej cenie lub z dopłatą), całkowity zwrot kosztów itd.

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25152015_1653987057992992_6069325229218112227_n.jpg?oh=581130d2e37be898daf4d2b758eb0480&oe=5ABBF4C6

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czy to pojedynczy przypadek czy nie to niema znaczenia... jak dla mnie liczy się podejście do klienta - a z tym było słabo!!

Każdy chce być traktowany tak jak na to zasługuje czy tak ja by potraktował innych - Klienci to są ich zyski, a z każdej nawet jednostkowej wpadki można wyjść z twarzą - nawet jeśli powie się "głupie" Przepraszam.

 

A z ciekawości Arkadym udostępnił byś na forum zdjęcia i filmik...?

Nic więcej nie trzeba dodawać wszystko w temacie .

Zdjęcia do wglądu na facebook w postach ,film dostępny na YT na koncie Arkadym tytuł filmu

UNBOXING PIROTECHNIKI Z WYPRZEDAŻY

Film z 1 sierpnia więc nie był to szczyt sezonu .

 

Z doświadczenia i z obserwacji kiedyś u mnie w mieście otworzyli pizzerie .PO tygodniu ktoś wystawił opinie negatywną na FB po kolejnym tygodniu posypały sie kolejne negatywne.Własciciel zaczoł odpowiadać na negatywne opinie wrecz wyzywajac nie zadowolonych klientów.jaki był finał tej pizzerii nie wytrzymała nawet 6 miesięcy zamknęli lokal .A wystarczyło jak to ktoś napisał zwykłe przepraszam .

 

Każdy chce być traktowany tak jak na to zasługuje czy tak ja by potraktował innych - Klienci to są ich zyski

 

 

Wapster pozdro dla ciebie

 

Dodam ze kupuje piro w dwoch innych sklepach on line nie mam filmów ani zdjec ale z czystym sumieniem mogę polecić sklep kazdemu.Spakowane tak jak powinno w obu sklepach i zawsze uśmiech na twarzy się pojawia jak rozpakowuje paczke od owych sklepów i o to w tym chodzi.W zeszłym roku kupowałem w jednym z sklepów towar w grudniu byłem mega zaskoczony nawał roboty szczyt sezonu ale wszystko było ok i to to ja rozumiem kazdy klient jest na wage złota i do kazdego klienta podchodzi się indywidualnie.

 

A najgorsze w FM JEST TO jak ktoś wciska ci kit nie znając prawdy tak jest na google opinie .A na FB dostali zdjęcia i cisza nawet słowa przepraszam nie było.To świadczy o sklepie jak podchodzi do zwykłego klienta zwykłego kowalskiego niesmak pozostał .Nie zadowolenie a co najgorsze sklep zlał temat więc jak napisałem PIERWSZE ZAKUPY W FM SĄ OSTATNIMI .NIE POLECAM SKLEPU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą byłem na FB i wszystkie posty które opisują prawdę ,gdzie sami napisali ze chcą więcej zdjęć i dodałem więcej .Posty usunięte o czym to świadczy o braku profesjonalizmu wyszło na jaw jak firma traktuje zwykłego klienta nie tego z YT który robi reklamę za darmo za pakiet 20 szt fp3.

 

Wszystko w temacie sklep FM nie popisał się profesjonalizmem podejście do klienta TRAGEDIA nigdy nie spotkałem sie z takim podejsciem do klienta .

 

NIE POLECAM SKLEPU TEMAT ZAMKNIĘTY

 

Chciałem zobaczyć tylko czy sklep stać na słowo PRZEPRASZAM widać dla nich to za wiele maja gdzieś zwykłego klienta .

 

Bende pisał opinie o FM na yt i innych portalach gdzie tylko zobaczę jak oszukują klientów

 

Przed chwilą jakiś Michał pracownik owej firmy próbował mnie zastraszyć żebym już nigdzie nic nie pisał .Wszelki próby nastraszenia zastraszenia pisanie głupich tekstów bende drukował i udam sie z nimi jutro w odpowiednie miejsce bo to juz żenada zastraszanie klienta jest karalne.

W życiu nie widziałem takiego sklepu.Mam imię i nazwisko owego pracownik z FM podejscie do klienta nie ma co tylko pozazdrościć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkadym, miałem identyczny problem, kiedy zamawiałem u nich fajerwerki bodajże w 2012 roku, w sierpniu, gdzie, umówmy się, nie ma ruchu za dużego. Mogli spokojnie spakować i ogólnie odpowiednio zająć się paczką i klientem. W tym roku, po wydarzeniach z 2012 postanowiłem dać jeszcze jedną szansę, a nawet dwie. Obie paczki przyszły w miarę szybko, wszystko się zgadzało, choć jeden karton był rozwalony i na pewno żaden produkt nie był oddzielnie zapakowany w folię bąbelkową. Nie żyjemy w utopii, żeby sklepy pakowały w taki sposób produkty

 

Paczki YouTuberów są w stanie idealnym, ponieważ to one odwalają całą robotę w promocji sklepu. Zresztą, od zawsze tak jest, że w reklamie wszystko jest super, a w rzeczywistości... To nie tylko dotyczy fajerwerków. Obejrzyj chociażby reklamy Mc Donalds'a a potem pójdź coś zamów i porównaj z reklamą bądź bilbordem. Ludzie jedzą oczami i dają się nabrać. Ja to nazywam "gó***m w papierku po cukierku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkadym, po oglądnięciu filmiku osobiście stwierdzam, że zrobiłeś wielki raban bez powodu. Zrozumiałbym, jakby coś było uszkodzone, ale wszystko jest całe, a zaraz po otwarciu wyjąłeś skory kawał folii bąbelkowej, trociny z diabełków pomijam bo to zawsze i wszędzie śmieci, nawet w mojej paczce nasyfiły ;) mimo zafoliowania :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to po filmie nie wiem w ogóle o co ten hałas ? Przecież wszystko jest wporzadku z twoimi fajerwerkami wiec o co chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zobaczyłem ten filmik i nie wiem chłopie o co Ci chodzi..nie będę już pisał o kwocie zamówienia bo ona pewnie nie przekroczyła 50 zł. Dla mnie jesteś zwykłym Polakiem cebulakiem robiąc o takie coś aferę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nygus jeden :) Bezpodstawnie robi dymy i podnosi błahy problem do niewyobrażalnych rozmiarów. Przez takich nygga jak on sklep stawiany jest w złym świetle. I jeszcze przeprosiny? Skandal!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii.

Ale zastraszanie na Fb pracownika z owego sklepu to kto tu jest cebulakiem że nawet słowa przepraszam nie potrafią napisać .

Nie ważne na jaką sumę było zamówienie i co było zamawiane liczy się podejście do klienta którego tutaj za brakło.

Jak to ktoś napisał parę postów wyżej

 

czy to pojedynczy przypadek czy nie to niema znaczenia... jak dla mnie liczy się podejście do klienta - a z tym było słabo!!

 

A wam dzieci co obiecali ze tak bronicie sklepu paczkę zimnych ogni ha ha ha ha

 

Nie ja usuwałem posty na FB jak pojawiła sie nie wygodna opinia świadczy to o sklepie .

 

FM numer jeden z podejściem do klienta i teraz już wiem nikt tego nie przebije.

 

Pozdro dla kumatych

 

A reszta niech broni sklepu na gratis PACZKĘ ZIMNYCH OGNI . HA HA HA HA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak poprzednicy napisali nie wiadomo o co ta afera.Paczka wyglada na dobrze zapakowana.A odnosnie usuwanych postow jesli faktycznie mialo to miejsce to slabe zachowanie.Jednak nie wiadomo co ty do nich napisales i moze to nie byly kulturalne slowa dlatego usuwali.A odnosnie tego "przepraszam" to nie rozumiem za co :) A moze to chodzi o gratisy ze nie dostales albo za malo dostales bo cos strasznie sie ich uczepiles i wypominasz i dlatego ta cala afera?I cytujac "A wam dzieci co obiecali ze tak bronicie sklepu paczkę zimnych ogni ha ha ha ha " nie znasz ludzi a tak piszesz jesli miales takie samo podejscie piszac reklamacje do sklepu to sie nie dziwie jesli faktycznie zareagowali tak jak mowisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zawsze musi być coś nie tak? Dostałem niepełną paczkę, zamówienie za 175zł. Dostałem gratis 10% zamówienia a nawet ponad bo jeszcze 4 rzymiaki komodus, ale jest jedno ale w paczce nie ma zestawu rakiet PERFECT najdroższego ze wszystkich rzeczy. Napisałem na maila i facebooka, czekam na odpowiedź i zobaczymy jak to się dalej rozwinie. Paczka ma na długość 72cm gdzie jedna rakieta ma z danych na ich stronie 71,5 także nawet nie wiem czy by się to w paczce zmieściło. Zdam relację jak zachowa się teraz sklep bo nie powiem, trochę mnie ta sytuacja wkur*iła.

Miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to są jakieś jaja, wiadomości na dwa różne maile i na fejsie - brak odpowiedzi. Dzwoniłem pod numer ze strony (tutaj się przynajmniej dodzwoniłem) zapytano mnie czy wysyłałem maila itd. powiedziałem, że tak a osoba która odebrała odparła na to, że szef się tym zajmie, dalej zapytałem czy jak to ogarną, to czy dojdzie ta zaległa rzecz przed sylwestrem - rzekł, że tak. No to czekam, bo osobiście bardzo w to wszystko wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać wystarczy jedna negatywna opinia a już sypią sie kolejne .A to jest kropla w morzu bo ilu nie zadowolonych nie napisze opinii bo nie wiedzą ze jest taka strona.Piter221 jestem ciekaw czy doślą ci ta rzecz szczerze wątpię .

Fire798 takie podejścia z strony sklepu nigdzie nie widziałem i nigdzie nie spotkałem.Bo jak nazwać obrażanie kogoś na FB czy tez pisanie kłamstw jeśli nie zna się faktów.

I pierwsze sie spotkałem ze piszesz do kogoś grzecznie kulturalnie sklep odpowiada " proszę więcej zdjęć " dostali zdjęcia i cisza mija niecała godzina i wszystko usunięte zdjęcia i wszystkie posty .Przecież sami napisali ze chcą więcej zdjęć i co prawda ich przerosła mało tego niby pracownik owego sklepu wyzywa i obraza klienta ciekawe czy własciciel sklepu o tym wie .

 

FIRE798 co ty na to jeszcze mam ci napisać jak zachował się sklep.

 

Proszę tylko o jedno jeśli ktoś nie wie jak zachował sie sklep niech nie pisze bzdur.

 

 

 

P.S.

 

Wiszą mi te ich gratisy ,czy tez folia stretch chodziło mi tylko to jak zachowa sie sklep i czy wyjdzie z tego z twarzą .NIESTETY NIE DALI RADY I NAPRAWDĘ KIEPSKO TO WYGLĄDA Z ICH STRONY .Po nowym roku kolejne zamówienie ale już w innym sklepie zobaczymy sprawdzimy kolejny sklep .

 

Wszystkim użytkownikom forum zycze wybuchowego nowego roku i zadowolenia z zakupów pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej a więc tak, brakujące rakiety Perfect dziś dostarczył kurier. Wszystko dobrze zapakowane. Jedynie na prawdę kontakt 2/10, może są aż tak zajęci bo okres przedsylwestrowy, ale bez przesady żeby przez cały ten czas człowiek był w niepewności czy ktokolwiek tą reklamację przeczytał, czy ktoś się nią zajął, niby masz słowo, że zostanie zrobione ale żadnego potwierdzenia e-mailem, żadnego numeru przesyłki i zastanawiasz się czy zapomnieli czy co. Nikt na maila nie odpisuje, na facebooku nie da się dogadać bo odpiszą raz na dwa dni, no ale rakiety są na miejscu i to jest najważniejsze. Wpadki zdarzają się najlepszym, ale ten kontakt z kupującym trzeba by było poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...