Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Damian

FC8004 Cracling

Polecane posty

Był lekki wiatr , ale wątpie , żeby tam było 5m.
Ładny wulkan , za cene 8,50zł można się na niego skusić.
Osobiście lepszym wyborem będzie FC4001-4 , ponieważ tu mamy 4 fontanny, 4 różne efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za upload filmu :wink:

Fontanna bardzo ładna, dość długi czas trwania efektu oraz świetne zakończenie w postaci kilkunastu eksplozji. Jedyne do czego się przyczepie, to do "katalogowej" wysokości efektu, która w rzeczywistości wynosiła około 2 metrów. Jak za tą cenę nawet się opłaca, choć ja raczej kupiłbym wersję Colorfull.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet ładna tylko troche za mało kolorowa tylko cały czas taka srebrna :) I tak jak poprzednicy, tam na pewno nie było 5 metrów, nawet 3 nie było wg mnie, fajny pod koniec był taki jakby crackling :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem po tej fontannie na coś lepszego. Wysokość efektu bardzo niska. Firma Jorge coś zawyża te dane. Mi się wydaje, że to sypało iskrami zaledwie na 2m. :???: Co do efektu też niezbyt fajny (przynajmniej mi się nie podoba)

Moja ocena 5/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety fontanny nie da się za bardzo filmować ponieważ robi się jasno wokół niej i nie widać zbyt efektu. Ale z tego co zaobserwowałem to bardzo ładna.... i wg mnie mogła osiągnąć nawet te 4-5 m zauważcie, że niektóre iskry latały wyżej niż stał dach. A dach miał parę dobrych metrów. 9/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tą fontannę przed Sylwkiem 2005/06. Szła na bazarku za 12zł. Efekt na prawdę bardzo rozłożysty, zdecydowanie najlepsza fontanna jaką miałem. Szkoda, tylko, że nie kupiona po hurtowej cenie. Na filmie Damiana, wulkan wypadł raczej średnio.

Moje Foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czy ta fontanna to coś w rodzaju tej z biedronki za 24.99? :shock:

Nie :razz: Można to stwierdzić chociażby po czasie działania oraz wysokości efektu. Tutaj miałem odniesienie do domu, a tą z biedronki widziałem na żywo i była znacznie lepsza.
Wracając do tematu to po filmie trudno oceniać bo wydzielany dym podświetlany przez światło efektu trochę zepsuł ten efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Felix

Fontanna badziewna tu jest efekt 2 m (2,5 max)
nie że wiatr ale widać na wysokości ogrodzenia z
tyłu jest ogrodzenie i nie ma ono chyba 5 m
ma około 1,70 - 2 m
po tym filmie według mnie nie warto
Green Dragon
ta jest ładna ;) ale nie pokaże filmu
bo zostawią ją sobie do sylwka :D
ocena 2/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie taka zła, kiedyś ją widziałem w myszce (taki sklep mały) za 15 zł kumpel dziewczynie kupił
(urodziła się dzień przed sylwkiem) no i świetowaliśmy, wg. mnie to max. było 4 m. ale zakończenie było super :) ta malutka "seria karabinkowa" wymiata :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna fontanna jak na mnie ale raczej tam nie było 5 m :lol: to tak tylko w celach reklamowych napisali na koniec fajnie zrobione ale cena trochę niższa mogła by być... :???:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna fontanna nie narzekajcie że nie było 5m :razz: U mnie była srebrna + Złote iskierki na bok leciały.Ogólnie fajna 7/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tą fontannę na Sylwestra 2007/2008 i przyznam, że była super. Snop iskier miał około 4-4,5m. Wiem ponieważ odpalałem ją przy takiej drabinie, a znam jej wysokość. Polecam 9/10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten produkt w tegorocznym stuffie , Jako pierwszy raz w życiu to moja największa fontanna , z wyglądu jest no nie powiem że powalająca .....Najbardziej ciekawi mnie efekt na żywo xmas_happy.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój film tej fontanny:

Naprawdę szczerze polecam, jak za 10zł warta zakupu jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×