Skocz do zawartości

NajlepszeFajerwerki.pl


Cooli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Zapraszamy państwa do zapoznania się z ofertą nowego sklepu internetowego

 

http://najlepszefajerwerki.pl/

 

Napiszę w skrócie cele i założenia naszego sklepu.

Polityka handlowa opierać się będzie przede wszystkim na zapewnieniu klientom wzorowej obsługi oraz najlepszych produktów w najniższych możliwie cenach. Różnica jaką łatwo będzie można zauważyć podczas przeglądania naszej oferty to ograniczona ilość produktów. Uważamy, że nie ma sensu sprowadzać na magazyn 500 pozycji wyrzutni, ponieważ 3/4 to nisko jakościowy chiński towar. Staramy się wybierać najlepsze produkty dostępne u Polskich importerów pirotechniki amatorskiej. Zaletą ograniczonej liczby pozycji w katalogu jest sprawność logistyczna i magazynowa. Gwarantujemy, że w naszym sklepie nigdy nie zostanie użyte słowo „zamiennik”. Wiemy jak denerwujące potrafi być, gdy klient ułoży plan pokazu, a po otworzeniu zamówionej paczki okazuje się że kilka pozycji do niczego nie pasuje. Ze względu na ograniczenia cenowe nakładane przez niektórych importerów, nie mamy możliwości oferowania niższych cen, jednak rozwiązaliśmy ten problem w sposób bardzo korzystny dla klienta. Pierwszą i zarazem stałą promocją jest darmowa wysyłka od 100zł. Biorąc pod uwagę, że koszt wysyłki to około 20zł, osoba która zamawia za te początkowe 100zł otrzymuje tj. 20% rabatu, czyli kwotę którą powinien poświecić na wysyłkę może wydać na dodatkowe fajerwerki. Jesteśmy w stanie sprowadzić dla klienta każdy artykuł 1.4G jeżeli będzie on Dostępny na głównych magazynach. Ze względu na hobbystyczne podejście do tej branży jesteśmy otwarci na różnego rodzaju propozycje współpracy. Zapewniamy rabaty dla stałych klientów których roczny zakup przekroczy 2 tysiące zł. Na bieżąco będziemy doskonalić działanie sklepu oraz wprowadzać liczne udogodnienia oraz powiększać ofertę o kolejne NAJLEPSZE FAJERWERKI

Pozdrawiam

Jakóbczak Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzystość serwisu zaliczyłbym do mocnej strony, podoba mi się opcja dodawania artykułów do koszyka bez konieczności odświeżania strony po każdym dodaniu, dzięki temu nie trzeba za każdym razem wracać do ostatnio przeglądanego miejsca. Informowanie o ilości dostępnych artykułów na magazynie to nowość dla moich oczu, na pewno duże udogodnienie dla kupujących. Brakuje mi tu tylko opcji ustalenia ilości artykułów dodawanych do koszyka z poziomu listy (opcja pojawia się dopiero po kliknięciu na dany produkt), kupiec chwilę się pomęczy z klikaniem myszki jeśli zdecyduje się na 20 paczek piccolo. W kategorii "Wyrzutnie" dodajcie podkategorię "Wszystkie", a będziecie mieć prostotę i funkcjonalność jak w sterze od hulajnogi. Jest potencjał, daję okejkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam zdanie Mantisa, przejrzystość i prostota wyglądu sklepu, to niewątpliwie bardzo duża zaleta. Pozytywną rzeczą są również ceny, które nie odbiegają na niekorzyść od cen na tak popularnych stronach jak Bigfun czy FM, a w paru przypadkach są nawet niższe :) . Przeglądając wyrzutnie, zauważyłem że w sklepie znalazły się kostki najbardziej rozchwytywane przez miłośników fajerwerków, a nie tylko te, które jakiś sklep sprowadza, bo importer nie może ich sprzedać :D/>. Kibicuję temu sklepowi, życzę rozwoju i systematycznego powiększania asortymentu :)/> .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dziękuje za pozytywne oraz negatywne opinie na temat sklepu. Prosimy także, o kolejne uwagi, co zmienić bądź co dodać aby sklep był jak najbardziej dopasowany do potrzeb klienta. Ze względu na niewielką liczę postów skomentuję każdą uwagę z osobna.

 

Endriu - Będziemy powiększać ofertę, lecz tylko o produkty które są naprawdę warte zakupu.

 

MarcinFireworks - Od samego początku staramy się dopasować ceny tak aby były niższe w porównaniu do konkurencji, jednak nałożone przez niektórych importerów ograniczenia w sprawie cen blokują nam taką możliwość, i w związku z tym ceny niektórych produktów muszą być takie same jak w innych sklepach internetowych. Aby to wynagrodzić proponujemy darmową wysyłkę od 100zł.

 

Mantis - dziękujemy za obiektywną ocenę, jest nam bardzo miło. Problem z dodawaniem ilości do koszyka danego produktu postaramy się rozwiązać, natomiast jeżeli chodzi o widok wszystkich wyrzutni w jednej kategorii, wystarczy postępować według podanej kolejności: Kategorie>wyrzutnie>idziemy kursorem na sam dół strony i tam pojawią się wszystkie produkty.

 

Capodanno - Dziękujemy za miłe słowa.

 

 

Zapraszamy do śledzenia postępów na stronie oraz życzymy miłych zakupów :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ciekawie juz się nie mogę doczekać jak przybędzie towaru gdy to nastąpi będę zamawiał u was . ile za przesyłkę piorytet ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udajesz czy nie umiesz czytać ?:>

Podane ceny produktów nie obejmują kosztów dostawy. Przy wartości zamówienia powyżej 100 zł dostawa realizowana jest na koszt SPRZEDAWCY. Przy zamówienia na niższą kwotę koszt wysyłki wynosi 25 zł - niezależnie od sposobu dokonania płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

 

Otrzymaliśmy nowy katalog od naszego dostawcy w którym znajduję się około 2 000 produktów firm takich jak: Jorge, Triplex, Kometa, Tropic, Tomaszek oraz Klasek.Będziemy wdzięczni, jeżeli osoby zainteresowane zakupami w naszym sklepie przyślą nam listę produktów których brakuje w naszej ofercie. Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju propozycję od forumowiczów w sprawie rabatów dla zakupów grupowych, co wiąże się z udzielaniem sporych zniżek. Zapraszamy do kontaktu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

A ja niestety nie mogę polecić tego sklepu...

 

Dziś mija dokładnie 40 dni od złożenia przeze mnie zamówienia. 22 września zamówiłem dwie wyrzutnie: JW90 oraz TXB400. Przyciągnęła mnie darmowa wysyłka, co byłoby naprawdę dobrą opcją... gdyby tylko przesyłka do mnie dotarła. Po dziś dzień, gdy loguję się na stronie sklepu w rubryce Status widnieje napis "Przygotowanie w toku". Jak dla mnie już trochę za długo zajmuje to przygotowanie, lecz może się mylę? Nie dostałem maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia, przyszedł tylko mail z informacją, że zamówienie zostało złożone, nic więcej. Zakupione kostki nie były mi potrzebne na gwałt, ale co jeśli ktoś złożyłby zamówienie w tym sklepie robiąc pokaz za kilka dni? Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją i mam nadzieję, że ostatni. Niestety z czystym sumieniem NIE POLECAM robienia zakupów w tym sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja niestety nie mogę polecić tego sklepu...

 

Dziś mija dokładnie 40 dni od złożenia przeze mnie zamówienia. 22 września zamówiłem dwie wyrzutnie: JW90 oraz TXB400. Przyciągnęła mnie darmowa wysyłka, co byłoby naprawdę dobrą opcją... gdyby tylko przesyłka do mnie dotarła. Po dziś dzień, gdy loguję się na stronie sklepu w rubryce Status widnieje napis "Przygotowanie w toku". Jak dla mnie już trochę za długo zajmuje to przygotowanie, lecz może się mylę? Nie dostałem maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia, przyszedł tylko mail z informacją, że zamówienie zostało złożone, nic więcej. Zakupione kostki nie były mi potrzebne na gwałt, ale co jeśli ktoś złożyłby zamówienie w tym sklepie robiąc pokaz za kilka dni? Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją i mam nadzieję, że ostatni. Niestety z czystym sumieniem NIE POLECAM robienia zakupów w tym sklepie.

 

A może byś zadzwonił do nich w tej sprawie a nie od żale na forum pisał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może byś zadzwonił do nich w tej sprawie a nie od żale na forum pisał ?

Jak zamawiam w sklepie paczkę to raczej mogę liczyć na to że ją otrzymam. Gdyby sklep miał jakiś problem z zamówieniem to on powinien się ze mną skontaktować i o tym poinformować. Klient jest dla sklepu czy sklep dla klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja niestety nie mogę polecić tego sklepu...

 

Dziś mija dokładnie 40 dni od złożenia przeze mnie zamówienia. 22 września zamówiłem dwie wyrzutnie: JW90 oraz TXB400. Przyciągnęła mnie darmowa wysyłka, co byłoby naprawdę dobrą opcją... gdyby tylko przesyłka do mnie dotarła. Po dziś dzień, gdy loguję się na stronie sklepu w rubryce Status widnieje napis "Przygotowanie w toku". Jak dla mnie już trochę za długo zajmuje to przygotowanie, lecz może się mylę? Nie dostałem maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia, przyszedł tylko mail z informacją, że zamówienie zostało złożone, nic więcej. Zakupione kostki nie były mi potrzebne na gwałt, ale co jeśli ktoś złożyłby zamówienie w tym sklepie robiąc pokaz za kilka dni? Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją i mam nadzieję, że ostatni. Niestety z czystym sumieniem NIE POLECAM robienia zakupów w tym sklepie.

 

Po 1 zamówieniu ciężko oceniać sklep, sam miałem kiedyś podobną sytuacje jak po raz 1 na FK zamawiałem, byłem wściekły bo mimo płatności przelewem w dniu zamówienia paczka dotarła do mnie po 2 miesiącach :( teraz nie ma z tym problemu , więc albo zadzwoń do nich albo napisz i na pewno wszystko (taką mam nadzieje) się wyjaśni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja niestety nie mogę polecić tego sklepu...

 

Dziś mija dokładnie 40 dni od złożenia przeze mnie zamówienia. 22 września zamówiłem dwie wyrzutnie: JW90 oraz TXB400. Przyciągnęła mnie darmowa wysyłka, co byłoby naprawdę dobrą opcją... gdyby tylko przesyłka do mnie dotarła. Po dziś dzień, gdy loguję się na stronie sklepu w rubryce Status widnieje napis "Przygotowanie w toku". Jak dla mnie już trochę za długo zajmuje to przygotowanie, lecz może się mylę? Nie dostałem maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia, przyszedł tylko mail z informacją, że zamówienie zostało złożone, nic więcej. Zakupione kostki nie były mi potrzebne na gwałt, ale co jeśli ktoś złożyłby zamówienie w tym sklepie robiąc pokaz za kilka dni? Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją i mam nadzieję, że ostatni. Niestety z czystym sumieniem NIE POLECAM robienia zakupów w tym sklepie.

 

Nigdy z taką sytuacją się nie spotkałem i obym jej nigdy nie doświadczył.Proponuje byś jak najszybciej skontaktował ze sklepem.Ta informacja będzie ważna oczywiście dla ciebie,ale i również dla nas użytkowników co jest grane i czy sklep naprawdę może wywinąć komuś taki numer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy

Z góry przepraszamy za zaistniałą sytuacje, sklep rusza ze sprzedażą dopiero od 8 listopada, a takiej informacji nasz informatyk nie zamieścił na stronie. Do użytkownika Abuk została juz wysłana wiadomość z naszą propozycją w ramach przeprosin.

Jesteśmy w trakcie dodawania produktów na stronę, w piątek oficjalne otwarcie sklepu i pierwsza promocja, zapraszamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety żadna wiadomość do mnie nie dotarła. Proszę jeszcze raz spróbować wysłać maila na adres z400@o2.pl lub wysłać prywatną wiadomość tu na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem paczkę. Nieporozumienie zostało wyjaśnione, otrzymałem gratis w ramach rekompensaty. Sklep się zreflektował, a to najważniejsze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W dniu dzisiejszym oficjalnie otwieramy nasz sklep na sezon 2014/2015.Do przyszłego piątku zostaną dodane na strone sklepu wszystkie pozycje na których dostawę oczekujemy.Zapraszamy do odwiedzenia sklepu i śledzenia postępów.

 

Pragnę także poinformować o pierwszej promocji w tym sezonie którą bedzie trwała do wyczerpania zapasów.

 

http://najlepszefajerwerki.pl/20-promocja-

 

Regulamin promocji sklepu www.najlepszefajerwerki.pl

 

Każdy klient który zakupi towar i osiągnie wyznaczony próg cenowy, ma prawo do zakupu 1 kuponu promocyjnego

na wyrzutnię w obniżonej cenie.

 

1.Każdemu klientowi przysługuje 1 kupon jednorazowego użytku, który uprawnia do zakupu wyrzutni w obniżonej cenie.

2.Promocja kupony rabatowe ŁĄCZY się z opcją darmowej wysyłki.

3.Klient którego suma zamówienia osiągnie dany próg cenowy ma prawo do wyboru następujące kupony

Zakupy za 100zł - prawo do zakupu wyrzutni jw39 za kwotę 39zł

Zakupy za 200zł - prawo do zakupu wyrzutni jw2000 za kwotę 65zł

Zakupy za 300zł - prawo do zakupu wyrzutni jw408 za kwotę 99zł

zakupy za 400zł - prawo do zakupu wyrzutni jw419 za kwotę 199zł

zakupy za 500zł - prawo do zakupu wyrzutni jw417 za kwotę 229zł

Zakupy powyżej 500zł - dowolnie wybrana wyrzutnia ze strony www.najlepszefajerwerki.pl z rabatem 40%

 

Kupon wystarczy dodać do koszyka podczas składania zamówienia

 

W przypadku jakichkolwiek pytań i zastrzeżeń prosimy o kontakt z obsługą sklepu

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam zapraszam do zapoznania się z nową promocją sklepu NajlepszeFajerwerki.pl

 

Regulamin promocji sklepu www.najlepszefajerwerki.pl

 

Każdy klient który zakupi towar i osiągnie wyznaczony próg cenowy, ma prawo do zakupu 1 kuponu promocyjnego

na wyrzutnię w cenie 1zł.

 

1.Każdemu klientowi przysługuje 1 kupon jednorazowego użytku, który uprawnia do zakupu wyrzutni za 1zł.

2.Promocja kupony rabatowe NIE łączy się z opcją darmowej wysyłki.

3.Klient którego suma zamówienia osiągnie dany próg cenowy ma prawo do wyboru następujące kupony

Zakupy za min 100zł wyrzutnia jw90 za 1zł

zakupy za min 200zł wyrzutnia jw39 za 1zł

zakupy za min 300zł wyrzutnia jw2000 za 1zł

zakupy za min 400zł wyrzutnia txb400 Samum za 1zł

zakupy za min 500zł wyrzutnia jw408 za 1zł

zakupy za min 600zł 50% zniżki na dowolną wyrzutnie.

 

Kupon wystarczy dodać do koszyka podczas składania zamówienia

 

W przypadku jakichkolwiek pytać i zastrzeżeń prosimy o kontakt z obsługą sklepu

Promocja trwa od 23 listopada do 30 listopada 2014

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zamówiłem i paczki nie otrzymałem. Pisałem e-maile i nic nie odpisują. Paczka nadal w toku jest do realizacji. Nie mogę się dodzwonić. Jak ktoś ma numer do nich to niech mi poda. A jak bym chciał zrezygnować z zakupów w tym sklepie to co bym musiał zrobić?

Czekam na szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem i paczki nie otrzymałem. Pisałem e-maile i nic nie odpisują. Paczka nadal w toku jest do realizacji. Nie mogę się dodzwonić. Jak ktoś ma numer do nich to niech mi poda. A jak bym chciał zrezygnować z zakupów w tym sklepie to co bym musiał zrobić?

Czekam na szybką odpowiedź.

 

Na prośbę użytkownika Bartekeuro wyjasniam sprawę.Klient po złożeniu zamówienia, wybrał opcję darmowej dostawy, jednak w regulamienie było napisane, że promocja kupony nie łączy się z opcją darmowej dostawy.Wysłaliśmy zapytanie czy klient potwierdza, że jest świadom dodatkowych kosztów w postaci wysyłki.odpowiedź otrzymaślimy dopiero po wysłaniu 2 maila, że klient potwierdza zamówienie.Pracujemy do 18 a klient potwierdził o 19, po czym wysłał kolejnego maila o godzinie 22 informującego o rezygnacji z zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep, paczka dobrze zapakowana ceny uczciwe a promocja z której skorzystałem była jak dla mnie najlepsza w tym sezonie (txb400 samum za zamówienie od 400zł)i do tego jeszcze przesyłka gratis. Jestem bardzo zadowolony i liczę że sklep będzie się rozwijał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...