Jump to content

[Bartekeuro] Nienawidze fajerwerek! W poparciu dla.... <3 Stuff 2013/2014


Recommended Posts

Witam. Własnie dokonalem 3 zamowien w 3 roznych sklepach :xmas_biggrin: :fireworks:

 

1 paczka maxsem :

 

1 Saturn Missile Battery 100

2 Saturn Missile Battery 25

3 Zimne Ognie 25cm 4c

4 Zimne Ognie 70cm 2x

5 Silver Fountain GW0819-10

6 Fontanna MF00-100

7 Artillery Shells 2" VS-0046

8. Mega Piratka II - 5x

9 Colourful Fireworks 4x

10 Dream BS13-002

11 Tornado WP2538

12 Splendid River

13 City View

 

Jak widać co roku zmieniam specyfikacje stuffu, Jesli chodzi o MAXSEM postawilem na wyrzutnie z fontannami + sprawdzone petardy, i art rozne.

 

Paczka z BIG FUN :fireworks:

 

FP3X, model: FP3X

FP3/Big, model: FP3

Petarda lontowa JC05, model: JC05/FP3 small

MAGIC SKY, model: TXC434

Kamikadze, model: JM02N(J)

FONTANNY STOZKOWE - MIX, model: FC4001-4(T)

Rzymskie ognie, model: JRC5678(J)

Rzymskie ognie, model: T6244(J)

Rzymskie ognie 20 strzałów, model: 6238

Festival, model: JA048(J)

Moon Night, model: TXR792

Perfect, model: R20072

Demon, model: R18058(J)

Super show 5, model: JW415

King , model: YHW900A(T)

X-Smart, model: TXB852(T)

WARSZAWA, model: SM1196 (S)

Show of fireworks, model: JW38

Black cat, model: JW42

Show of fireworks, model: JW90 2x

EXCLUSIVE COLLECTION, model: JW87

Don`t worry be happy, model: JW20

Cudak battery, model: JW25

Purple tail, model: TXB206(T)

Backyard fun, model: TXB602(T)

The magic key, model: TXB603(T)

Red meteor, model: SM9882

Achtung, model: TXP001(T)

Lont zielony , model: 1cm/s 0,99 zł 10 9,90 zł

Lont zielony, model: 10 cm/s 0,99 zł 4 3,96 zł

ZESTAW PROMOCYJNY 400+ ( NUMER 4), model: 400+(4) 1,00 zł 1 1,00 zł

ZESTAW PROMOCYJNY 400+ ( NUMER 2), model: 400+(2) 1,00 zł 1 1,00 zł

ZESTAW PROMOCYJNY 400+ ( NUMER 1), model: 400+(1) 1,00 zł 1 1,00 zł

ZESTAW PROMOCYJNY 200+ ( NUMER 4), model: 200+(4) 1,00 zł 1 1,00 zł

ZESTAW PROMOCYJNY 50+ ( NUMER 2), model: 50+(2) 1,00 zł 2 2,00 zł

 

Jeśli chodzi o krótki komentarz do zamowienia z BF to jak widac, po raz kolejny zmienilem specyfikacje, rok temu postawilem na jedna wielka TXB 506, w tym roku zakoncze strzelanie dwoma SETKAMI, SP 5 oraz KING 1, W gratisie SONG, oraz kilka duzych wyrzutni ktore beda odpalone przed finale. Oczywiscie są nowosci w moim stuffie , jak Warszawa i najwieksze kostki na final, Kilka juz znanych i sprawdzonych produktów.

Oczywiscie bardzo duzo rakiet, nawet wiecej niz rok temu, 2 mozdzierze, 1 BF I 1 MAXSEM, co daje duzo strzelania, Wyrzutni łącznie 30-35.

 

 

3 paczka FAJERWERKI-KORSARZ :xmas_wink:

 

1.00 x JW07 - Mars - Seria Big Bang

1.00 x JW06 - Kasjopeja - Seria Big Bang

1.00 x JW05 - Pluton - Seria Big Bang

1.00 x JW03 - Solaris - Seria Big Bang

1.00 x JR25 - Exclusive Collection

1.00 x P7315 - Black Sea

1.00 x JW39 - Show of Fireworks

1.00 x JW08 - Wenus - Seria Big Bang

 

Tutaj Seria BIG BANG oraz uzupelniajace produkty ;)

 

Więcej zamowien juz nie planuje, rok temu stracilem ok 100 zl na wysylki, wiec w tym roku postanowilem za 1 razem to zalatwic.

 

 

Jak ktos sledzi moje zamowienia to wie, ze rok temu bylo podobnie lecz CALKIEM INACZEJ, wczesniej jeszcze testowany maxsem.

 

Jesli chodzi o mnie to to chyba ostatni rok takiego duzego strzelania, powod? juz 23 lata, koncze studia, czas do pracy i pieniadze raczej juz beda szly na cos calkiem innego...

 

Zapraszam do komentowania, oraz do pytan.

Zdjecia dam w tyg jak dojda paczki. Kiedy? nie wiem bo jutro dopiero dokonam platnosci :xmas_wink:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam mozliwosc ZAMIANY, BADZ dobrania czegos do jutra. Oczywiscie mam na mysli wyrzutnie, jak macie jakies propozycje do 60 zł to prosze bardzo, Jedna wyrzutnie wezme specjalnie na zamowienie USEROW ;d

Link to post
Share on other sites

Imponujący stuff. Na nude 31.12 nie powinieneś narzekać. Dysk Ci wyskoczy o schylania się nad tyloma kostkami :0)

Link to post
Share on other sites

No robi wrażenie, nie opuszczaj nas na następny rok. Seak disk to mało powiedziane, a gdzie przepuklina od dzwigania tylu kostek ? Wypisane robi wrażenie ogromu, mam nadzieje że zrobisz jakąś fotkę :)

 

 

 

 

JacuQM

Link to post
Share on other sites

Mala aktualizacja:

Zamiast Black Sea bedzie Mangolia

 

Co do BF to moge jeszcze cos domowic do wtorku 22.10, bo paczka dopiero wtedy do mnie przyjdzie - na moja prosbe, wiec doradzcie co ew domowic - tylko wyrzutnie. :xmas_tongue:

Link to post
Share on other sites

Zabawa bedzie ale chyba nie widzicie KONKRETOW

 

2x 100 strzalowki, 10 wytzutni typu 19 shot itp ;)

 

;)

 

Czekam jednak na stalych bywalcow, typu POKI, fpshoter ktorzy nie komentuja stuffow ale moje komentuja :xmas_wink:

Link to post
Share on other sites

Z tym pozegnaniem z sie z fajerwerkami to jeszcze poczekaj... Nie spiesz sie. Nie podejmuj pochopnych decyzji

 

Edit:// Rozważ wszystkie za i przeciw, odpowiedz sobie na jedno zaj***cie ale to zaj***cie ważn pytanie, co lubisz w życiu robi, a potem zacznij to robić.

Link to post
Share on other sites

A czy on sie pożegnał? :) Przecież napisał, że będzie kupował symbolicznie.

 

PS: Czekam na fotki, zobaczymy czy nie przesadziłeś z pierdółkami xD

Link to post
Share on other sites

Co do pier**l, to dla Ciebie bedzie za duzo ;p ale ja lubie sie bawic ;p

 

Paczka uzupelniająca

P7041 - Jukon

P7504 - Duszanbe

JW66 - Show of Fireworks

JM02N - Kamikadze

JM05-Trzaskające Kolorowe Kulki

P0025 - Kulki Dymne

W526B - Butterfly (Motyle)

JW07 - Mars - Seria Big Bang

BLACK SEA - Która dojdzie do sklepu jutro.

 

Wszystkie fotki planuje na ten tydzień. :xmas_wink:/>

Link to post
Share on other sites

Mpi to jest 19 stralowa BLACK SEA ;)/>

 

Tak jak mowiłem dodaje zdjęcia wszystkiego co przyszło

 

Po kolei, kilka zdjęc:

 

Na jednym ze zdjec same wyrzutnie - bez paczki uzupelniajacej bo nie chcialo mi sie po raz kolejny ustawiac wszystkiego

 

Na kolejnym zdjeciu CALOSC

Kolejne to zdjecie rakiet + zestaw BIG Whale

Ostatnie to własnie paczka uzupełniająca .

 

Zapraszam do komentowania :fireworks:/>

 

1. 24l4wgl.jpg

 

2. elbslv.jpg

 

3. 2j18q2u.jpg

 

4. 25plji8.jpg

Link to post
Share on other sites

Z półtorej godzinki to chyba zajmie takie odpalanie po kolei tego wszystkiego. Oczywiście zaczynając od najmniejszych, żeby stopniowo budować nastrój i zakończyć wielkim szoł :):biggrin::fireworks:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...