Jump to content
czarodziej

Piro Polska

Recommended Posts

test petard od czarodzieja

BD najmocniejsza, DumBumy najbardziej opłacalne :)/>

Dobry test :)

ale za to z moich testów wynika że 859 jest porównywalne z DumBum z tym że większą moc w trakcie uderzenia ma 859 ;)

btw TXP0100 dorównuje dwóm pozostałym na tronie?(nie licząc BD która niszczy system) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry test :)/>

ale za to z moich testów wynika że 859 jest porównywalne z DumBum z tym że większą moc w trakcie uderzenia ma 859 ;)/>

btw TXP0100 dorównuje dwóm pozostałym na tronie?(nie licząc BD która niszczy system) :)/>

 

Wystrzelałem tego już sporo i moim zdaniem zdecydowanie DumBumy są lepsze od 859. Może mam jakieś dziwne partie czy coś, nie wiem. Oczywiście 859 też dają rade :)

Txp0100 bardzo fajne petardy i tanie ( 35zł za 40 szt. ). Sztuka z filmiku strzeliła dziwnie słabo - kładłem DumBuma i txp0100 pod garnek i poleciał on na niemalże identyczną wysokość (około 7 sekund w powietrzu):D. Ogólnie ocenił bym ją na tej samej pozycji co DumBum, może jest troszeczkę słabsza.

Delóvka i achtung, biorąc pod uwagę moc i cenę - nie są warte uwagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do poniedziałku tylko dla forumowiczów ! :)/>/>/>

Dum bum - 10 zł - opakowanie 20 szt najgłosniejszych petard na rynku

Single shot Dum bum - 6 szt w opakowaniu - 10 zł

 

Opcja w promocji do 15.05.2013

 

Takie kostki cena 140 zł.

Kontakt tylko pw.

*wszystkie produkty poiadaja ce ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlozylem na stronie sklepu zamowienie. I mam teraz pytanie czy cena dum bum to 10zl czy 14zl Przesylam rowniez meila z tym zapytanie poniewaz zalezy mi na czasie...

 

pozdrawiam i prosze o odpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlozylem na stronie sklepu zamowienie. I mam teraz pytanie czy cena dum bum to 10zl czy 14zl Przesylam rowniez meila z tym zapytanie poniewaz zalezy mi na czasie...

 

pozdrawiam i prosze o odpowiedz

dzisiaj opanujemy sytuacje :)

dostalem 2 pw zaraz poodpisuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adrian 12 stwierdził, że kostki wyżej nie sąwarte nawet 50 zł.

jesli znajdziecie sensowne kostki czołowych importerów (Triplex, Jorge, kometa) w cenie do 100 zł to dostaniecie powyższe kostki w tej cenie.

Namiar ? prosty 49 strz kal 30 mm. Wg Adriana to proste więc szukajcie, zwlaszcza liczymy na Adriana skoro nie są warte 50 zł to chetnie do tego dołożę i doedukuje sie :), bo szukałem i nie ma :(

ps nie wrzucajcie mi tu jakichs keller, hestii czy innych importerów których oferta jest delikatnie mówiąc - słaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś otrzymałem paczkę:) Niestety nie do końca jestem zadowolony... Począwszy od zamiennika... Zamiast JW06 Kasjopeja otrzymałem co prawda dwie mniejsze wyrzutnie ale trochę gorsze. Był kontakt telefoniczny na temat zamiennika lecz późnym wieczorem, następnego dnia meilowy lecz wtedy już paczka była wysłana.Brak profesjonalizmu, pospiech lub co gorsza olew klienta.

 

Sumując: otrzymałem paczkę z nieoczekiwanym asortymentem, petardy DumBum kosztowaly mnie 14zl a nie jak dla innych forumowiczow 10zl, choc od kilku dni przed wyslaniem paczki meilowo próbowałem się skontaktować. To jeszcze dokoptujac do tego pobranie bylo wyzsze niz to zlozone na sklepie Co prawda o 2 zl ale zawsze. Nie wiem moze to wina zamiennnikow, ale jak ktos wysyla zamiennik to powinien byc w tej samej cenie.

 

Czarodziej na forum jest od dawna i tym bardziej się zdziwiłem zaistniałym faktem Mam nadzieje ze to wypadek przy pracy i po mojej opinie bedzie lepiej, a zadowolonych będzie tak duzo jak do tej pory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś otrzymałem paczkę:)/> Niestety nie do końca jestem zadowolony... Począwszy od zamiennika... Zamiast JW06 Kasjopeja otrzymałem co prawda dwie mniejsze wyrzutnie ale trochę gorsze. Był kontakt telefoniczny na temat zamiennika lecz późnym wieczorem, następnego dnia meilowy lecz wtedy już paczka była wysłana.Brak profesjonalizmu, pospiech lub co gorsza olew klienta.

 

Sumując: otrzymałem paczkę z nieoczekiwanym asortymentem, petardy DumBum kosztowaly mnie 14zl a nie jak dla innych forumowiczow 10zl, choc od kilku dni przed wyslaniem paczki meilowo próbowałem się skontaktować. To jeszcze dokoptujac do tego pobranie bylo wyzsze niz to zlozone na sklepie Co prawda o 2 zl ale zawsze. Nie wiem moze to wina zamiennnikow, ale jak ktos wysyla zamiennik to powinien byc w tej samej cenie.

 

Czarodziej na forum jest od dawna i tym bardziej się zdziwiłem zaistniałym faktem Mam nadzieje ze to wypadek przy pracy i po mojej opinie bedzie lepiej, a zadowolonych będzie tak duzo jak do tej pory.

 

Maila nie otzymałem, wiadomosc na forum dostałem już po nadaniu paczki.

kolega który zamawia także przez forum wpisał w komentarzu nick i adres forum i sprawa jest o wiele prostsza:)

oczywiście różnice moge pokryc nie ma problemu.

 

Cyt. :

Brak profesjonalizmu, pospiech lub co gorsza olew klienta.

 

KOlego, numer telefonu masz podany, wystarczyło zadzwonic.

Zalezy mi na terminowości paczek,ale ok bede pamietac i kolejnym razem bedziemy wyjasniac aż nie dojdziemy do consensusu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również zamówienie złożone(wczoraj), status widzę, że przygotowanie w toku, więcej czarodziej w priv na kogo przesyłka. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOlego, numer telefonu masz podany, wystarczyło zadzwonic.

Zalezy mi na terminowości paczek,ale ok bede pamietac i kolejnym razem bedziemy wyjasniac aż nie dojdziemy do consensusu.

Przepraszam moze troche przesadzilem, emocje... a zamiennik tez niczego sobe, dzieki i pozdrawiam

P.S.

Dzis wyprobowalem colour saluta (privatex!4,6g) i DumBum(5g) porownujac z fp3 Nie myslalem ze az taka bedzie roznica. Walnelo naprawde mocno! Petardy rewelacja. Polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Przepraszam moze troche przesadzilem, emocje... a zamiennik tez niczego sobe, dzieki i pozdrawiam

P.S.

Dzis wyprobowalem colour saluta (privatex!4,6g) i DumBum(5g) porownujac z fp3 Nie myslalem ze az taka bedzie roznica. Walnelo naprawde mocno! Petardy rewelacja. Polecam.

 

Różnica musi byc, nie dość, że więcej mieszanki to i korpus solidniejszy:)

przedłużamy promocje do 25.05.2014 ! :)/>

żeby już nie było niejasności, w kmentarzu do zamowienia piszemy adres forum i nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT :

Wszystko ostatecznie wyjaśnione. Jak się okazało, cała sytuacja wyszła z zwykłego błędu ludzkiego.

Co trzeba było, zostało uregulowane. Osobiście wykazuję już swoje zadowolenie i faktycznie uprzednio, zbytnio mnie poniosło(nie znając faktycznego stanu rzeczy)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem do nich wiele wiadomości i nie dostałem żadnej odpowiedzi.Ja rozumiem że mogą mieć dużo pracy i ja to szanuję lecz ignorując mnie okazują mi brak szacunku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa strona !

 

www.piropolska.pl

 

Z cenami możemy się dogadać, asortyment jest uzupełniany na bierząco więc warto pisać/dzwonić i pytać o towar.

 

Tel. 725516106

email : cyc407@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa stronka jest ładniejsza :D Kupuje u was w Listopadzie za 200zł, i mam pytanie. Jest szansa na La Bomby ? Bo jak nie to będę zmuszony do kupienia zamiast nich kilku paczek FP3 :/

Ps. Mam nadzieję że zdążę jeszcze na Dum Bum i Color Salute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa stronka jest ładniejsza :D/> Kupuje u was w Listopadzie za 200zł, i mam pytanie. Jest szansa na La Bomby ? Bo jak nie to będę zmuszony do kupienia zamiast nich kilku paczek FP3 ://>

Ps. Mam nadzieję że zdążę jeszcze na Dum Bum i Color Salute.

 

Jest szansa na Labomby, Dum Bum i Color Saluty, staramy się z dnia na dzień coraz lepiej zaopatrywać sklep. W razie pytań dzwoń : 725516106.

 

www.PiroPolska.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ofercie pojawiaja sie petardy tiger boom i dragon boom.

Jest to nowosc na naszzym rynku.

Tiger boom to petardy zawierajace 3,6 gr prochu a dragon niecałe 5 gr.

Petardy dzis testowane bija na łeb na szyje produkty znajdujace sie w ofercie sklepow. Produkty posiadaja CE.

 

w razie pytan pisac lub dzwonic na dane podane na stronie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ofercie pojawiaja sie petardy tiger boom i dragon boom.

Jest to nowosc na naszzym rynku.

Tiger boom to petardy zawierajace 3,6 gr prochu a dragon niecałe 5 gr.

Petardy dzis testowane bija na łeb na szyje produkty znajdujace sie w ofercie sklepow. Produkty posiadaja CE.

 

w razie pytan pisac lub dzwonic na dane podane na stronie.

A explosive 1 beda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...