Skocz do zawartości

KONKURS - sklepy bez KOMETY - dyskusja


wapster

Rekomendowane odpowiedzi

A przeczytałeś :

2. Uczestnicy konkursu mają za zadanie przesyłanie zgłoszeń z danymi teleadresowymi punktów handlowych sprzedających fajerwerki, lecz nie posiadających w ofercie artykułów pirotechnicznych firmy Kometa (sklepy, hurtownie, punkty sezonowe – oprócz marketów i punktów należących do importerów fajerwerków).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł, jednak mam pewną wątpliwość, czy "jakość" nagrody będzie zależna od ilości podanych danych teleadresowych sklepów?
Czy nawet jak ktoś wyśle 1-3 zgłoszeń to ma szanse na nagrodę główną?
Bo wiecie, ktoś kto np pracuje w branży pirotechnicznej, bardziej się w tym może orientowac, natomiast zwykły pirotechnik amator nie :)

I tutaj jeszcze kilka pytań:

1. Mogą być to sklepy internetowe?
2. Losowanie bedzie spośród wszystkich wiadomości, czy osób które wysłały?
Chodzi mi o to, czy np jak ktos wysle 3 wiadomosci, to czy ma wieksze szanse niz ten ktory wyslal 1? (Pytanie chyba dość oczywiste, ale wole zapytać)
3. Jak to bedzie z tym losowaniem? Wysle w przeciągu tego tygodnia, to mam szanse tylko na tę pierwszą nagrode? czy na wszystkie? Czy tutaj chodzi o to, ze z kazdego tygodnia zbierane sa te wiadomosci i z nich sie losuje co tydzien inna nagrode.
4. Mozna zdobyc kilka nagród ;D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zgłoszeń to załóżmy że ktoś znajdzie jeden sklep wyśle do nich maila, potem znajdzie kolejny i znów wyśle, więc razem ma tak jakby 2 losy. No więc nasuwa się pytanie: Czy sklepy które znaleźliśmy wysyłamy w jednej wiadomości czy wielu (lub jak nam pasuje) ? Bo to troche sensu nie ma jeśli każdy będzie wysyłał 10 sklepów w 10 wiadomościach.

3. Jedna osoba może przesłać nieograniczoną liczbę zgłoszeń, z zastrzeżeniem iż każde będzie dotyczyło innego punktu handlowego.


Chyba już rozumiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :)
W jednym mailu proszę wysyłać dane jednego sklepu/sklepu internetowego/hurtowni.
1 mail = 1 los na losowanie danego tygodnia i na losowanie nagrody głównej
Np.:
wysyłasz 5 maili w pierwszym tygodniu = 5 losów na losowanie w pierwszym tygodniu i 5 losów na losowanie nagrody głównej;
w drugim tygodniu wysyłasz kolejne 5 maili = 5 losów na losowanie w drugim tygodniu i w sumie 10 losów na losowanie nagrody głównej.
Jeśli wygrasz w którymś tygodniu, to ten wygrany los też weźmie udział w losowaniu nagrody głównej. Można zdobyć kilka nagród. Wszystko zależy od szczęścia.
Nie opuszcza mnie przeczucie, iż w grudniu nagrody cudownie się rozmnożą i przyznamy wyróżnienia specjalne :)
Życzę powodzenia w losowaniach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam serdecznie :)
W jednym mailu proszę wysyłać dane jednego sklepu/sklepu internetowego/hurtowni.
1 mail = 1 los na losowanie danego tygodnia i na losowanie nagrody głównej
Np.:
wysyłasz 5 maili w pierwszym tygodniu = 5 losów na losowanie w pierwszym tygodniu i 5 losów na losowanie nagrody głównej;
w drugim tygodniu wysyłasz kolejne 5 maili = 5 losów na losowanie w drugim tygodniu i w sumie 10 losów na losowanie nagrody głównej.
Jeśli wygrasz w którymś tygodniu, to ten wygrany los też weźmie udział w losowaniu nagrody głównej. Można zdobyć kilka nagród. Wszystko zależy od szczęścia.
Nie opuszcza mnie przeczucie, iż w grudniu nagrody cudownie się rozmnożą i przyznamy wyróżnienia specjalne :)
Życzę powodzenia w losowaniach :)


Dziękujemy za wyczerpującą odpowiedź :)
Czyli wychodzi na to, że trzeba będzie kalkulować kiedy i na który tydzień wysyłać zgłoszenia.

PS.W kazdej wiadomosci bedzie potrzeba wysylania danych?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniam co za konkurs, wszyscy mają równe szanse. Fajnie że jest kilka losowań wystarczy znaleźć-wysłać i trzymać kciuki za kogoś z Lublina :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto sprawdza autentyczność tychże punktów? Jak udowodnić prawdziwość istnienia np. dajmy na to punktu Pana Stasia co co roku pod marketem Tesco w Kaliszu sprzedaje fajerwerki, a o którym informacji w internecie nie znajdziemy??? Czy losowanie zwycięzcy przeprowadza odpowiedni program komputerowy, czy osoba, metodą na "z zamkniętymi oczyma".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Kto sprawdza autentyczność tychże punktów? Jak udowodnić prawdziwość istnienia np. dajmy na to punktu Pana Stasia co co roku pod marketem Tesco w Kaliszu sprzedaje fajerwerki, a o którym informacji w internecie nie znajdziemy??? Czy losowanie zwycięzcy przeprowadza odpowiedni program komputerowy, czy osoba, metodą na "z zamkniętymi oczyma".



:) W formularzu zgłoszeniowym masz podać adres i numer telefonu więc wszystko jest jasne, że pracownik KOMETY zadzwoni i zweryfikuje czy taki punkt istnieje i czy faktycznie osoby sprzedają fajerwerki i nie mają w ofercie produktów KOMETY.

Regulamin nie jest długi ale jest jasny i wszystko wiadomo. Wystarczy tylko go przeczytać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwość udziału w konkursie od 20 postów ze wzgl. ryzyko stosowania multikont - tego mi brakuje w regulaminie.

Dzwoniłem do różnych firm, pisałem e-maile i powiem tylko tyle - Kometa jest bardzo rozpromowanym importerem. Jest kilka sklepów i hurtowni internetowych, ale co to jest. Niektórzy mają kilkanaście produktów Komety, inni więcej, ale każdy coś tam ma, więc konkurs jest bardzo trudny. Dla mnie nudny, samo szukanie jest nudne. Uważam, że każdy powinien się czymś wykazać - zasłużyć, niekoniecznie pracą graficzną, ale np. jakimś poradnikiem, pracą w Excelu, prezentacją PowerPoint, wierszem, zdjęciem, sloganem, bajką itd. Możliwości jest tyle, myślałem, że będzie ciekawiej.

Zwykle wygląda to tak.

kometa1e.jpg

kometa2.jpg

kometa3.jpg

kometa4.jpg

kometa5.jpg

kometa6.jpg

Bardzo trudno dotrzeć do adresów ludzi, którzy zajmują się sprzedażą fajerwerków na bazarach kilka dni przed Sylwestrem. Można powiedzieć, że to wręcz niewykonalne, szczególnie jak się mieszka na wsi daleko od miasta. Firmy internetowe nie będą zadowolone gdy kilkanaście osób pytać się będzie o to samo. ;)

Taka moja opinia. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak a propo możesz podać nazwy sklepów z których otrzymałeś te e-maile. Tak do wglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A tak a propo możesz podać nazwy sklepów z których otrzymałeś te e-maile. Tak do wglądu.


Teraz toś dowalił ;D xD
Może jeszcze ma ci podać inne swoje namiary na sklepy, które chce wysłac na konkurs :D ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje konkurs trochę głupi... może nie głupi ale oferowane nagrody nie są proporcjonalne do wkładu pracy :) no i nie ma gwarancji że ktoś kto naprawdę się przyłoży do tego to coś z tego będzie miał... zawsze trzeba się dowiedzieć czy sklep nie ma w swojej ofercie produktów komety co zajmuje sporo czasu + poszukiwanie sklepów! firma Kometa może dzięki temu konkursowi zyskać sporo nowych klientów a ktoś kto się przy tym napracuje nie ma pewności że coś wygra i ma pewność że to co przesłał zostanie wykorzystane przez firmę Kometa w celach zarobkowych!!!

Gdyby wynajęli kogoś kto miał by im poszukać sklepy bez ich produktów to taka osoba skasuje za każdy sklep który znajdzie a tutaj konkurs zakłada poszukanie "baranów" którzy zrobią to praktycznie za darmo i paru z nich dostanie nagrody którę kosztowo firmę wyniosą bardzoooo niewiele :)

Więc ja jestem za nagrodą dla każdego kto prześle dane do sklepu zweryfikowanego który nie posiada w swojej ofercie produktów firmy Kometa tak było by najsprawiedliwiej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie. Wysłałem e-maile z zaznaczeniem po odczytaniu poinformuj nadawce i mi jeszcze nic nie przyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No własnie. Wysłałem e-maile z zaznaczeniem po odczytaniu poinformuj nadawce i mi jeszcze nic nie przyszło.


Pamiętaj, ze sporo pracowników ma długi weekend, zatem odczytania wiadomości spodziewałbym się w poniedziałek najwcześniej.

Co do opini Arturo, nic tylko się zgodzić. Konkurs ma przynieść korzyści dla firmy i akurat w tym uczestnicy robią za akwizytorów, którzy poszukują nowych odbiorców. Mogą nie mieć z tego nic, ale podejmując udział w konkursie, każdy się z tym powinnien liczyć (tak jak podejmując prace ubezpieczyciela czy doradcy finansowego). Każdy ma prawo do akceptacji bądź nieakceptacji regulaminu/warunków konkursu, a co za tym idzie do udziału, bądź stania z boku i się przyglądania.

Inna sprawa, że jednak firma Kometa jako jedyna regularnie organizuje na naszym forum konkursy, które cieszą się sporą popularnością, za co na pewno należą się słowa uznania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...