Skocz do zawartości

KOmeta

s-piro

Zdjęcie

Perspektywy pracy dla inżyniera

inżynier praca pirotechnika

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 goś

goś
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 08 May 2017 20:41

Studiuję chemię i powoli zbliża mi się czas wyboru specjalizacji jaką będę robiła na inżynierce.

Najbardziej ciągnie mnie do wyboru tej związanej właśnie z materiałami wybuchowymi- straszenie fizyką mnie nie zniechęca, ale straszenie brakiem sensownej pracy po tych studiach już zaczyna wzbudzać mój niepokój...

Stąd też moje pytanie do Was- orientujecie się może jakie są perspektywy pracy w branży fajerwerków dla inżyniera po specjalizacji materiały wybuchowe i pirotechnika? Da się znaleźć bez znajomości coś sensownego?

#2 firawerkoman

firawerkoman

perswazja siły ;)

• Moderator
  • 2057 postów

Napisano 09 May 2017 19:24

Studia te, o ile mi wiadomo ukierunkowane są mocno na aspekty chemiczne, reakcje i inne takie pierdoły, które normalnie w życiu pirotechnika nie przydają się do pracy na co dzień. Tym bardziej, że studia nie powodują tego że nie musisz iść na szkolenie w WITU więc pracodawca tak czy inaczej musi Cię "doszkolić" (choć po tych studiach zapewne poprowadziłbyś to szkolenie lepiej niż niejeden tam na kursie). Generalnie tytuł inżyniera o specjalności materiały wybuchowe i pirotechnika przeważy w wyborze CV ale nie masz co liczyć że jest to powód do rozchwytywania kandydata i nie wiadomo jakich wymagań, stawianych przez Ciebie podczas rozmowy.

Też kiedyś chciałem pójść tą drogą, wybrałem nieco inną, w sumie to też z ogniem :) To takie wyjście awaryjne gdyby coś w branży miało się zmienić tj. jakieś ustawy które mocno ukrócą rynek. Jak wiemy po nastrojach Empatii i innych podobnych, różnie to może być...

#3 Sevento

Sevento

New Generation

• Użytkownik
  • 151 postów

Napisano 09 May 2017 19:47